کد خبر : 1234836 | 28 فروردين 1394 ساعت 20:07 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری زاده: بازی مقابل ته جدولی ها سخت است

قول مردانه صبا به تیم های فانوس به دست!

ناصر بختیاری زاده مربی صبا از تساوی تیمش مقابل پیکان پرانگیزه راضی به نظر می‌ رسد.

قول مردانه صبا به تیم های فانوس به دست!
 به گزارش "ورزش سه" از سالن کنفرانس ورزشگاه یادگار امام بختیاری زاده گفت: نیمه اول ما کاملا بازی را در اختیار داشتیم. چند موقعیت صددرصد گل را با عملکرد خوب رحمتی از دست دادیم اما در پایان بازی با توجه به شرایط جدول کمی روی ما فشار آورد.

او ادامه داد: من به بچه هایمان خسته نباشید می‌ گویم و البته به کادرفنی پیکان که برای تیم ما زحمت کشیده اند و البته موفق شدند با یک امتیاز از شهر ما خارج شوند. ما باید از آنها قدردانی کنیم چون برای تیم مان خیلی زحمت کشیدند.

مربی صبا درباره بازی با احتیاط تیمش در نیمه دوم هم گفت: طبیعی است که در نیمه دوم مربیان احتیاط را در دستور کارشان قرار دهند چون جبران گل سخت است. ما می‌ دانستیم که تاکتیک پیکان جمع شدن در خط دفاع و استفاده از ضدحمله ها است که اجازه ندادیم آنها کار خاصی انجام دهند.

بختیاری زاده  به تیم های پایین جدول اطمینان می‌ دهد که صبا با تمام وجود بازی می‌ کند: ما به دنبال بهتر کردن جایگاه خودمان در جدول هستیم و به تیم های پایین جدولی اطمینان می‌ دهیم که برابر آنها با تمام وجود بازی کنیم. بازی کردن با تیم های پایین جدولی سخت تر است چون آنها با تمام وجود بازی می‌ کنند اما تیم های بالای جدولی بازی های استاندارد و کلاسیک انجام می‌ دهند.

دیدگاه‌ها