کد خبر : 1234658 | 27 فروردين 1394 ساعت 20:39 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولان در چینش داوران دقت کنند

بختیاری‌زاده: جریمه تیم لازم بود

مربی صبای قم جریمه 10 درصدی که هیئت مدیره این باشگاه برای کادر فنی و بازیکنان در نظر گرفته تصمیم اشتباهی نمی‌داند و معتقد است پیروزی مقابل پیکان و گسترش فولاد موجب بخشش این جریمه می‌شود.

بختیاری‌زاده: جریمه تیم لازم بود
به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی صبا و پیکان حضور پیدا نکرد که به جای او ناصر بختیاری‌زاده پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 به فکر رتبه‌های بالاتر هستیم
اهمیت این بازی همانند سایر دیدارهای لیگ است. در حال حاضر عده‌ای برای قهرمانی، کسب سهمیه و بقا در لیگ می‌جنگندند اما صبا جزو این تیم‌ها نیست و فقط می‌خواهد رتبه خود را در جدول ارتقا بخشد که البته این امر باعث بی انگیزگی بازیکنان ما نمی‌شود چون آنها همواره با تمام توان بازی کردند و در ادامه لیگ نیز به همین شکل کار خواهند کرد.

3 امتیاز می‌خواهیم
علی رغم شکست هفته گذشته برابر سایپا که در آن دیدار نیز عملکرد بسیار خوبی داشتیم مصمم هستیم پیکان را شکست دهیم. بازیکنان باید با تمرکز خوب و پیاده کردن فرامین تاکتیکی مربیان 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند. پیکان از کادر فنی خوب و قابل احترامی از جمله آقای مرفاوی برخوردار است و فاکتورهای خوبی در این تیم مانند بازیکنان با تجربه و کادر فنی‌اش دیده می‌شود.

اجازه خودنمایی نمی‌دهیم
به همراه آقای تارتار پیکان را به خوبی آنالیز کردیم و با استراتژی آقای مرفاوی آشنا هستیم. می‌دانیم آنها تیم سخت‌کوشی دارند و در چینش نفرات خود به گونه‌ای عمل می‌کنند که تیم حریف به سختی وارد محوطه جریمه‌شان شود اما بازیکنان صبا مانند دیدار با سپاهان این توان را دارند موفق به گلزنی شوند. پیکان خطر سقوط را احساس می‌کند و ممکن است در بازی فردا حرکات انتحاری انجام دهد ولی بازیکنان صبا نیز هشیار هستند و اجازه خودنمایی تیم حریف را نمی‌دهند.

جریمه تیم کار خوبی بود
جریمه کادر فنی و بازیکنان از سوی هیأت مدیره اقدام خوبی بود و هیأت مدیره کار درستی انجام داد ولی فکر می‌کنم با شکست پیکان و هفته‌آینده گسترش فولاد تبریز نظر هیأت مدیره را جلب کنیم تا جریمه 10 درصدی بخشیده شود. همانگونه که ما مربیان و بازیکنان در زمان پیروزی‌ها توقع پاداش داریم باید جریمه هیأت مدیره را نیز بپذیریم و در هفته‌های آینده طوری کار کنیم تا مدیران باشگاه در جریمه خود تجدید نظر کنند و آن را ببخشند.

داوری در شکست‌های ما تاثیر گذار بود
دور برگشت تنها باخت خانگی ما مقابل تراکتورسازی و به ناداوری بود. همه دیدند که اشتباهات داوری باعث شکست ما شد. با تمام احترامی که به جامعه داوری قائل هستم تقاضا دارم در هفته‌های پایانی لیگ با تمرکز بیشتری داوران را انتخاب کنند تا خدایی یناکرده حقی از تیم‌های پایین جدولی ضایع نشود. ما می‌دانیم اشتباهات داوری را عمدی نیست ولی هفته گذشته برابر سایپا نیز داور به اشتباه برای حریف پنالتی گرفت که همان سوت اشتباه تاثیر زیادی در شکست ما داشت. شاید چینش داوران در هفته‌های آتی برای ما اهمیت نداشته باشد اما برای تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند مورد اهمیت است و امیدواریم سازمان لیگ نیز به انتخاب داوران اهمیت دهد.

3 غایب داریم
مسعود حق‌جو را به دلیل محرومیت و فرشید باقری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم؛ ضمن اینکه پیروز قربانی که به خاطر مسائل باشگاهی چند هفته‌ای دور از میادین بود هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده است و امیدواریم بتوانیم در هفته‌های پایانی از او استفاده کنیم.

خواسته تمام ورزش قم بازی کردن بازیکنان بومی است
خوشبختانه محسن کرمی هفته گذشته مقابل سایپا 20 دقیقه بازی کرد و نمایش بسیار خوبی داشت و داوود بهادری نیز روی نیمکت بود. حضور بازیکنان قمی در صبا و بازی کردن آنها باعث خرسندی تمامی مربیان قم شد چون زحمات‌شان به مرور به بار نشسته است. اضافه شدن بازیکنان بومی به صبا از اهمیت بالایی برخوردار است چون خواسته تمام ورزش استان چنین چیزی می‌باشد. ما مربیان باید به این مسئله واقف باشیم تا حق بازیکنانی که در تمرینات خوب کار می‌کنند به آنها بدهیم ولی بازیکنان هم باید صبور باشند تا زمان بازی آنها فرا برسد. خوشبختانه در بازی فردا بازیکنان قمی در لیست 18 نفره صبا هستند.

دیدگاه‌ها