کد خبر : 1233535 | 22 فروردين 1394 ساعت 14:03 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

این جایگاه اصلی استقلال خوزستان نیست

کاردوست: محکوم به برد برابر پرسپولیس هستیم

بازیکن استقلال خوزستان از انگیزه تیمش برای برتری برابر پرسپولیس گفت.

کاردوست: محکوم به برد برابر پرسپولیس هستیم
به گزارش "ورزش سه"، رضا کاردوست درباره دیدار حساس تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در زمین خود تنها به کسب سه امتیاز برابر پرسپولیس فکر می‌کنم و با این انگیزه به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است و البته شرایط ما به گونه‌ای است که باید در این دیدار به برد برسیم. درست است که پرسپولیس در لیگ شرایط خوبی ندارد اما مطمئنا بازیکنان این تیم برای حفظ شان نام تیم‌شان در این دیدار به میدان می‌آیند و کار سختی در این بازی خواهیم داشت. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و کاملا آماده رویایی برابر آنها هستیم.

رضا کاردوست درباره شرایط این بازی گفت: در این فصل بازی‌های خوبی برابر تیم‌های بزرگ به نمایش گذاشتیم و با انگیزه به میدان رفته‌ایم. البته در برابر تراکتور غافلگیر شدیم و نتوانستیم به خواسته‌مان برسیم. شرایط این بازی متفاوت است و به دنبال این هستیم با کسب برد در این بازی شرایط مناسبی در 5 هفته باقی مانده تا پایان فصل به دست بیاوریم.

وی افزود: ما در این بازی محکوم به برد هستیم و شرایط در انتهای جدول خیلی سخت شده است. استقلال در ارائه بازی هدفمند یکی از بهترین تیم‌ها است و جایگاه این تیم اصلا در شان استقلال نیست. در این دیدار هم با انگیزه و تلاش و همدلی به مصاف پرسپولیس می‌رویم و امیدوارم نتیجه به نفع ما رقم بخورد.

کاردوست در پایان درباره عبداله ویسی و نتایج سرمربی‌‌شان در این فصل گفت: همانطور که گفتم نتایج ما اصلا نشان دهنده توانایی اصلی ما نیست و ما دچار بدشانسی زیادی شدیم. عبداله ویسی و کادر با دانش این تیم تمام تلاش و توان خود را برای موفقیت استقلال به کار می‌برد و امیدوارم در ادامه لیگ و خصوصا دیدار فردا شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند و در نهایت نتیجه برای استقلال خوزستان باشیم.

دیدگاه‌ها