کد خبر : 1231693 | 12 فروردين 1394 ساعت 14:37 | 60.4K بازدید | 0 دیدگاه

در پایان بازی با اکوادور

مارتینو: مسی از درد نمی تواند کفشش را بپوشد

جراردو مارتینو سرمربی تیم ملی آرژانتین، در نشست خبری پس از بازی دوستانه مقابل اکوادور اذعان داشت که مصدومیت مسی، بیش از آنی که انتظار می رفت طول کشیده است.

مارتینو: مسی از درد نمی تواند کفشش را بپوشد
به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین دومین بازی دوستانه خود در آمریکا را نیز در غیاب مسی برگزار کرد. مسی باردیگر به دلیل مصدومیت نتوانست تیم کشورش را همراهی کند؛ با این حال آرژانتینی ها با دو گل آگوئرو و پاستوره مقابل اکوادور 2-1 پیروز شدند.

تاتا مارتینو در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" بازی بسیار خوبی بود.به اعتقاد من این یکی از بهترین نمایش های آرژانتین بود. در نیمه اول، بازی تقریبا متعادل بود و گاهی ما و گاهی اکوادرو تیم برتر زمین بودیم.در نیمه دوم شرایط عوض شد و ما تسلط کاملی روی حریف داشتیم و موقعیت های گلزنی زیادی خلق کردیم. تحرک بازیکنان در زمین عالی بود و ما به ندرت توپ را از دست می دادیم."

سرمربی آرژانتین در پاسخ به سوالی در مورد غیبت مسی گفت:" واقعیت این است که ما تا لحظه آخر منتظر مسی ماندیم اما او به دلیل مصدومیت نتوانست به این بازی برسد. مسی از ناحیه پا خیلی درد داشت و حتی نمی توانست کفش هایش را بپوشد. می دانم که هواداران حاضر در ورزشگاه دوست داشتند بازی او را تماشا کنند و متاسفم که چنین امکانی میسر نشد.هیچ راهی برای بازی کردن مسی وجود نداشت."

دیدگاه‌ها