کد خبر : 1230552 | 02 فروردين 1394 ساعت 15:35 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با اسکای اسپورت

منز: ژست گلزنی من کنایه به هواداران میلان نبود

آث میلان شب گذشته در استادیوم تقریبا خالی سن سیرو موفق شد کالیاری را با نتیجه 3-1 شکست داده و موقتا به رده هفتم صعود کند.

منز: ژست گلزنی من کنایه به هواداران میلان نبود
به گزارش "ورزش سه"، میلان در این فصل روزگار خوشی ندارد و خریدهای زمستانی نیز راه گشای این تیم نشده اند. جرمی منز، مهاجم فرانسوی میلان شب گذشته دو گل از سه گل تیمش در برتری 3-1 برابر کالیاری را به ثمر رساند و شادی پس از گل او نیز به نوعی کنایه آمیز بود؛ بطوریکه اینچنین برداشت می شد که او برای  هواداران میلان، پیغام خاصی را می رسانده است.

میلانی ها تیم خود را روز گذشته بایکوت کرده بودند و بنرهایی چون "بازی تمام شد" و " برای نجات میلان پول خرج کنید"، در جای جای ورزشگاه دیده می شد.

منز در پایان بازی و در مصاحبه با اسکای اسپورت، ضمن رد کنایه به هواداران میلان گفت:" منطور من از شادی گل خاصی که انجام دادم، هواداران میلان نبودند. من رسانه ها را خطاب قرار داده بودم. آنها بدون اینکه چیزی از من بدانند، در مورد من مطلب می نویسند و من از این موضوع ناراضی هستم.

باخت هفته گذشته مقابل فیورنتینا شرم آور و غیر منصفانه بود. در بازی امشب اراده کرده بودیم که پیروز شویم و شک ندارم که اگر همیشه مثل امشب متحد باشیم، می توانیم بردهای متوالی کسب کنیم. دو سه برد دیگر می تواند شرایط ما را متحول کند.

هنوز 10 بازی دیگر باقی مانده و می توان کارهای بزرگی انجام داد. من درون زمین همیشه بهترین بازی خودم را انجام می دهم. در روزهایی که گل هم نمی زنم، همیشه سعی می کنم برای تیمم بازیکن تاثیرگذاری باشم."

دیدگاه‌ها