کد خبر : 1208947 | 21 اسفند 1393 ساعت 18:27 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاردوست: باید زحمات ویسی را جبران کنیم

هافبک استقلال‌خوزستان می‌ گوید بازیکنان این تیم همدل شده اند تا صبا را فردا شکست دهند و با پیروزی به استقبال تعطیلات بروند.

کاردوست: باید زحمات ویسی را جبران کنیم
به گزارش "ورزش سه"، رضا کاردوست در مورد شرایط استقلال‌خوزستان گفت: با تمام وجود و همدلی برای ویسی و بهتر شدن شرایط تیم بازی می‌ کنیم. ما با تمام وجودمان فردا به میدان خواهیم رفت و برای پیروزی تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا برنده این دیدار حساس باشیم تا بتوانیم جواب خوبی به اعتماد آقای ویسی نسبت به تک تک نفرات تیم را بدهیم.

او در همین باره ادامه داد: آقای ویسی همه جوره پشت تیم هستند. او در شرایطی خیلی سخت ازت یم حمایت کرده و همیشه کنار بچه های تیم بوده، انشالله که بتوانیم با برد در بازی فردا جواب اعتماد و زحمات او را بدهیم و به نوعی نتایج بدی که گرفتیم را جبران کنیم ولی برای پیروزی نیازمند حمایت هوادارانمان هستیم.

این بازیکن در مورد وضعیت مصدومیتش ادامه داد: هفته قبل مصدوم بودم اما الان بهبودی ام را به دست آورده و کاملا آماده دیدار حساس با صبا هستم.

کاردوست درپایان افزود: امیدوارم فردا ببریم و این پیروزی را به مدیریت خوب باشگاه، هواداران و به ویژه آقای ویسی تقدیم کنیم. رتبه ای که استقلال‌خوزستان در جدول دارد با بازی هایش اصلا همخونی ندارد. ما بازیکنان بزرگی داریم که می‌ توانند استقلال را از این شرایط نجات دهند.

دیدگاه‌ها