کد خبر : 1204472 | 29 بهمن 1393 ساعت 16:50 | 106.7K بازدید | 0 دیدگاه

به ادعای موندودپورتیوو

بارسا جانشینان آلوس و ژاوی را مشخص کرد

مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا "برائیدو"، قصد دارد لارس بندر و دانیلو را در ژانویه یا تابستان 2016 به بارسلونا بیاورد.

بارسا جانشینان آلوس و ژاوی را مشخص کرد
به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دنی آلوس با بارسلونا، ژوئن امسال به اتمام می رسد ولی از آنجا که بارسلونا قادر به جذب بازیکن در سال 2015 نیست و به دلیل بی اعتمادی کادر فنی به مونتویا و داگلاس، این احتمال وجود دارد که قرارداد این مدافع برزیلی یک سال دیگر تمدید شود.

بارسلونا قصد دارد دانیلو، مدافع برزیلی 23 ساله باشگاه پورتو را جایگزین دنی آلوس در جناح راست خود کند. بازیکنی که به شدت موردتوجه رئال مادرید نیز قرار دارد. دوستی صمیمانه دانیلو با نیمار، شانس بارسا را برای به خدمت گرفتن این بازیکن، بالاتر از رئال برده است.

دانیلو 1.84 قد دارد و در این فصل 25 بازی برای پورتو انجام داده. رقم فسخ قرارداد او 50 میلیون یورو است اما با 25 میلیون او می تواند پورتو را به قصد باشگاهی دیگر ترک کند. هدف بارسا امضای قرارداد غیر رسمی با دانیلو در تابستان و سپس به خدمت گرفتن رسمی او در ژانویه سال 2016 است. یعنی زمانی که محرومیت بارسا از خرید بازیکن به اتمام می رسد.

اما لارس بندر، هافبک 25 ساله لورکوزن، بازیکنی است که بارسا دوست دارد جایگزین ژاوی در میانه زمین خود کند. ژاوی قراردادش ژوئن 2016 به اتمام می رسد و در آن زمان قصد خداحافظی از فوتبال را دارد. بندر شش سال است که در لورکوزن بازی می کند و در این فصل در 24 بازی، 1 گل نیز برای این تیم آلمانی به ثمر رسانده است. او که 1.83 قد دارد، می تواند با 20 تا 30 میلیون یورو از لورکوزن جدا شود. آرسنال رقیب جدی بارسا برای جذب این بازیکن به حساب می آید.

دیدگاه‌ها