کد خبر : 1203361 | 23 بهمن 1393 ساعت 22:20 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

مسائل مالی اجازه خرید خوب نداد

بختیاری‌زاده: همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند

مربی صبای‌ قم شکست تراکتورسازی را ملزم به انجام مسائل تاکتیکی توسط بازیکنان تیمش دانست.

بختیاری‌زاده: همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند
به گزارش "ورزش سه" از قم، در غیاب مهدی تارتار، ناصر بختیاری‌زاده در کنفرانس خبری پیش از بازی صبا و تراکتورسازی شرکت کرد.

بازیکنان صبا مرد روزهای سخت هستند
تراکتورسازی دارای پیشینه خوب و بازیکنان تاثیرگذاری است که قهرمانی نیم‌فصل اول را به دست آورده است و خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند. تمامی این موارد فاکتورهای مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم. فکر می‌کنم فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. صبا تیم تاکتیک‌پذیر و دارای بازیکنان توانمندی است که نشان‌ داده‌اند مرد روزهای سخت هستند. امیدوارم فردا یک بازی تاکتیکی، زیبا و تماشاگر پسند را شاهد باشیم.

می‌توانیم 3 امتیاز را بگیریم
متاسفانه جواد کاظمیان و جلال‌الدین علی‌محمدی را به دلیل مصدومیت و روزبه چشمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم ولی احتمال دارد علی‌محمدی به بازی برسد. مطمئن باشید افراد جایگزین این نفرات، بازیکنان توانمندی خواهند بود و این را در تمرینات اخیر نشان داده‌اند. مسائل تاکتیکی که به بازیکنان ما دیکته شده است در تمرینات به خوبی انجام می‌دهند و اگر بتوانند در مسابقه فردا در حد توان مسائل فنی را پیاده کنند، فکر می‌کنم بتوانیم با حداکثر امتیاز از زمین خارج شویم.

مسائل مالی اجازه خرید خوب نداد
صبا در نیم‌فصل حسن‌زاده و مارکو را در خط حمله از دست داد که بیشترین آمار گلزنی را داشتند. به دلایل مختلف که مهم‌ترین آن مسائل مالی بود، نتوانستیم در نیم‌فصل از بازیکنانی که مد نظر داریم بهره برده و به تیم خود دعوت کنیم. هماهنگی بازیکنان خط حمله ما با نفرات دیگر تیم زمان‌بر است ولی مطمئن باشید بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

تاثیر کلانتری برای صبا
کلانتری بازیکن مستعد و توانایی است اما متاسفانه ایشان دچار مصدومیت شدند و نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم. معتقدم اگر کلانتری همانند نیم‌فصل اول همراه تیم باشد، تاثیر زیادی برای تیم خواهد داشت و او می‌تواند در دقایقی از بازی نتیجه را به نفع ما تغییر دهد. ایشان تنها مشکل مصدومیت داشتند و از نظر اخلاقی و فنی کاملا از او راضی هستیم.

مسائل مالی به کادرفنی و بازیکن ارتباطی ندارد
مسائل مالی در حیطه اختیارات مدیرعامل است و به کادرفنی یا بازیکن هیچ ربطی ندارد. تا جایی که اطلاع دارم مدیریت باشگاه سخت به دنبال رفع این مشکلات هستند. تمامی باشگاه‌های ایران چنین مشکلی دارند و این اتفاق تنها مختص صبا نیست. امیدواریم مسائل مالی بازیکنان هرچه سریع‌تر برطرف شود تا بیش از پیش دل به کار دهند.

دیدگاه‌ها