کد خبر : 1194731 | 12 دی 1393 ساعت 14:43 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

زوبی زارتا و رسیدن به پایان خط در بارسلونا

محرومیت بارسا از خرید بازیکن تا سال 2016، ضربه سختی به پیکره بارسا و بخصوص تیم مدیریت ورزشی این باشگاه وارد کرده است. موندودپورتیوو در گزارشی مدعی شده که زوبی، آخرین سال خود در بارسلونا را سپری می کند.

زوبی زارتا و رسیدن به پایان خط در بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، زوبی زارتا، پیش از پذیرش مدیریت ورزشی بارسلونا، به عنوان دروازه بان اسطوره ای این باشگاه و نیز تیم ملی اسپانیا، از احترام خاصی میان هواداران بارسا برخوردار بود اما پس از تصدی پست مدیریت ورزشی بارسلونا و بخصوص پس از خرید های نه چندان معقولانه ای که در این فصل انجام داد(داگلاس و فرمالن) و حتی خرید جنجالی نیمار در فصل گذشته که برای بارسا مشکلات حقوقی بسیاری را ایجاد کرد، او  به میران زیادی، احترام گذشته را در این باشگاه از دست داده است.

هو شدن در نوکمپ و فریاد های اعتراضی هواداران بارسا که از زوبی استعفا می خواستند، او را در وضعیت دشواری قرار داده بود.قطعی شدن محرومیت بارسا از خرید بازیکن توسط دادگاه حکمیت ورزشی، تیر خلاصی بود که به زوبی زارتا و تیم مدیریتی او شلیک شد و او حالا خود و تیمش را تنهاتر از همیشه در باشگاه احساس می کند.

به ادعای موندودپورتیوو، سال 2015 می تواند آخرین سالی باشد که زوبی به عنوان مدیر ورزشی در بارسا فعالیت می کند و به احتمال فراوان شاهد استعفای او در تابستان آینده خواهیم بود.

دیدگاه‌ها