کد خبر : 1192154 | 28 آذر 1393 ساعت 14:20 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو مائوری در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

کاپیتان لاتزیو: زندان، زندگی مرا عوض کرد

"استفانو مائوری"، به علت آگاهی از تبانی در مسابقات لاتزیو - جنوا ( 14 مه سال 2011 ) و لچه - لاتزیو ( 22 مه 2011 )، سال 2012 به مدت یک هفته زندانی و سپس آزاد شد.

کاپیتان لاتزیو: زندان، زندگی مرا عوض کرد
به گزارش "ورزش سه"، مائوری در چهارچوب پرونده موسوم به « کالچیو اسکومس Calcioscommesse » محکوم شده و دادگاه بدوی این بازیکن را به اتهام اطلاع از تبانی و اعلام نکردن آن به مدت شش ماه از حضور در مسابقات محکوم کرده بود.

کاپیتان لاتزیو با پشت سر گذاشتن بحران های اولیه و در حالیکه با ارائه بازی های خوب در این فصل برای لاتزیو امیدوار به بازگشت به تیم ملی است، در مصاحبه با گاتزتا اعتراف کرد که اشتباهاتی انجام داده بود اما نه به آن بزرگی که به زندان بیفتد.

او به گاتزتا گفت:" روزهایی که زندان بودم، روزهای بسیار سختی بود. در کنار آدم هایی که قبلا در کنارشان زندگی نکرده بودم و دنیایشان را نمی فهمیدم.واقعا نمی توانید تصورش را هم بکنید. در آنجا چیزهایی دیدم که باعث شد دیگر از هیچ چیزی در زندگی نترسم.

بازهم تکرار می کنم که من مرتکب هیچ یک از جرم هایی که به من نسبت داده شد، نشده ام.حقیقت مثل روز روشن است. اشتباهات کوچکی داشتم اما در مورد من بزرگنمایی شد.همچنان به تبرئه امیدوارم و برای این کار کیفرخواست هم داده ام.حالا به آدم دیگری تبدیل شده ام. زندان مسیر زندگی مرا تغییر داد.حالا از فوتبال لذت بیشتری می برم."

دیدگاه‌ها