کد خبر : 1185369 | 26 آبان 1393 ساعت 09:39 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

جوانگرایی نتیجه می‌دهد

بختیاری‌زاده: احتمال جذب بازیکن وجود دارد

به گفته مربی صبای‌قم هنوز لیست آزاد این تیم اعلام نشده است.

بختیاری‌زاده: احتمال جذب بازیکن وجود دارد
صبای‌قم با چند غائب به مصاف فولاد خواهد رفت که کار این تیم را سخت می‌کند اما ناصر بختیاری‌زاده به "ورزش سه" می‌گوید جوانان تیم خلاء آن‌ها را پر می‌کنند.

روی تیم وقت گذاشتیم

باتوجه به اینکه بازی ما و فولاد دو روز عقب افتاد، وقت بیشتری روی تیم گذاشتیم و در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. چند غائب در دیدار با فولاد خواهیم داشت که در مسابقه تدارکاتی روز گذشته با راه‌آهن بیشتر به جوان‌ها میدان داده شد تا این بازیکنان محک جدی خورده باشند و خوشبختانه این کار جواب داد.

جوانان ما موفق می‌شوند

جوانانی که گزینش کردیم عملکرد خوبی دارند و می‌توانند در ادامه فصل به ما کمک کنند. مطمئن باشید نظر کادر فنی هم این است که به این جوانان بیشتر میدان داده شود. در بازی با فولاد که دو محروم و چند مصدوم داریم فضا برای جوانان باز می‌شود تا خودی نشان دهند که بنده معتقدم می‌توانند موفق شوند.

جدایی بازیکنان

تا جایی که اطلاع دارم اگر قرار بر جدایی بازیکنی باشد بعد از اتمام نیم‌فصل این امر انجام می‌گیرد. مدیرعامل باشگاه سخت در پی حل مسائل مالی و پرداخت قراردادهاست و فکر می‌کنم پیش از پایان آبان ماه اینگونه بحث‌ها برطرف شود تا بازیکنان با تمرکز بیشتری لیگ را ادامه دهند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

لیست آزاد

به عهده کادر فنی است که بعد از ارزیابی نفرات تیم لیست آزاد اعلام کند ولی تا حالا در این موضوع تصمیم‌گیری نشده است؛ پس از بازی با فولاد آقای مرفاوی نظرشان را اعلام خواهند کرد. هر تیمی بعضی بازیکنانش را در لیست مازاد می‌گذارد و نفرات جدیدی اضافه می‌کند.

اردوی خارجی در نظر داریم

حتما تیم باید در تعطیلات نیم‌فصل اردویی داشته باشد چراکه می‌خواهیم آمادگی و روند رو به رشدمان را در لیگ حفظ کنیم. قرار است هیئت مدیره اردوی خارجی تدارک ببیند که هنوز چیزی مشخص نیست.

تاکتیک خاص صبا

صبا و فولاد دو تیم خوب هستند که دوندگی زیادی دارند. آن‌ها می‌دانند که تیم ما دارای تاکتیک خاصی است و هردو تیم کار سختی خواهند داشت. امیدوارم با کمک خدا و همت بازیکنان بتوانیم دست پر از اهواز برگردیم.

دیدگاه‌ها