کد خبر : 1169121 | 05 شهریور 1393 ساعت 10:51 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال در پی به خدمت گرفتن دنی ولبک

اولیویه ژیرو مهاجم آرسنال قربانی مصدومیت شده و آرسنالی‌ها به دنبال انتقال مهاجم منچستر یونایتد برای پر کردن جای خالی او هستند.

آرسنال در پی به خدمت گرفتن دنی ولبک
به گزارش "ورزش سه"، آن گونه که در روز سه‌شنبه مشخص شد مصدومیت اولیویه ژیرو طولانی‌تر از پیش‌بینی‌ها ست و او دست‌کم تا پایان سال جاری میلادی از میادین دور خواهد بود. این مصدومیت در بازی روز شنبه با اورتون و از ناحیه‌ی مچ برای او پیش آمده است. حال آرسن ونگر مجبور است تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات در شروع هفته‌ی آینده خط حمله‌ی خود را تقویت کند و ولبک نیز در فهرست گزینه‌های این باشگاه قرار دارد.

توپچی‌ها پیش از مصدومیت ژیرو نیز مشتاق به خدمت گرفتن ولبک بودند، اما حال نیاز آن‌ها شدت گرفته است. ولبک به دلیل عدم حضور در ترکیب یازده‌نفره‌ی منچستر یونایتد در فکر رفتن از این باشگاه است و آرسنال را به طور جدی به عنوان مقصد بعدی خود مد نظر قرار داده است. اما باید دید آیا یونایتد مهاجم تیم ملی انگلیس را به رقیب خود واگذار می‌کند یا خیر.

لوییک رمی مهاجم کویینز پارک رنجرز، فالکائو بازیکن موناکو و کاوانی بازیکن اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن دیگر گزینه‌های احتمالی پیش روی آرسنال هستند، هر چند که انتقال فالکائو به دلیل قیمت بالای او چندان محتمل به نظر نمی‌رسد.

دیدگاه‌ها