کد خبر : 1036738 | 24 بهمن 1392 ساعت 15:06 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهدادنژاد: جام رامی‌بریم و به‌مردم هدیه می‌کنیم

مس در میان تعجب همگان توانست خودش را به فینال جام حذفی برساند و باید در مقابل تراکتور صف‌آرایی کند و یکی از بازیکنانی که نقش مهمی در رسیدن مس به فینال داشت آرمان شهدادنژاد بود.

شهدادنژاد: جام رامی‌بریم و به‌مردم هدیه می‌کنیم
در همین رابطه با دروازه‌بان جوان و البته باتجربه مس صحبت کردیم. او که خودش بازیکن بومی این تیم به حساب می‌آید با تعصب خاصی از فینال صحبت می‌کند. شهداد نژاد می‌گوید: ما با تمام وجود در این بازی حاضر می‌شویم ما تصمیم گرفته‌ایم در این بازی جوری به میدان برویم که بعد از بازی دیگر نفسی برایمان باقی نمانده باشد.
او در ادامه می‌گوید: لوکا بوناچیچ مربی سرد و گرم چشیده و باتجربه‌ای است او می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد و مطمئنم با شجاعت او و میل ذاتی بوناچیچ به بردن که آن را به تیم القا می‌کند می‌تواند در این بازی برگ برنده ما باشد.
وی در پایان می‌گوید: ما فردا همگی همدل و هم اتحاد می‌شویم و به یاری خدا و مردم عزیز کرمان که همیشه ما را حمایت کرده‌اند می‌خواهیم کار بزرگی بکنیم و با بردن تراکتور آسیایی شویم. امیدوارم بتوانیم در لیگ هم موفق شویم اگر چه الان فقط به جام حذفی فکر می‌کنیم و تصاحب این جام؛ تراکتور تیم بزرگی است اما ما هم مس کرمان هستیم که سال‌ها در فوتبال ایران توانسته‌ایم به موفقیت‌های بزرگی برسیم و مطمئنم فردا هم حماسه بزرگی را رقم می‌زنیم و با بردن این جام شادی را به هواداران عزیز و مردم خوب و خونگرم کرمان هدیه می‌کنیم. در انتها جا دارد از زحمات مسوولین تیم و تمامی اعضای زحمت‌کش کارخانه مس کرمان، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل زحمتکش و پاک ما اکبر ایرانمنش، عیسی نوروزپور احمدی، مهدی میرمحمدی و مردم عزیز کرمان تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها