کد خبر : 1035254 | 09 بهمن 1392 ساعت 09:09 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس

لیورپول دربی مرسی ساید را قاطعانه برد

بیست‌وسومین هفته از لیگ برتر انگلیس با توقف توپچی‌های لندن و پیروزی تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد آغاز شد.

لیورپول دربی مرسی ساید را قاطعانه برد
در ابتدای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) 6 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها در دربی مرسی‌ساید تیم رده چهارمی لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان اورتون بود و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.
به گزارش تسنیم،استیون جرارد در دقیقه 21، دانیل استوریج 2 با در دقایق 33 و 35 و لوئیس سوارز در دقیقه 50 گل‌های قرمز‌پوشان آنفیلد را در این بازی به ثمر رساندند، ضمن اینکه استوریج در دقیقه 55 یک پنالتی را به هدر داد. لیورپول با این پیروزی 46 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول تثبیت کرد.
شب گذشته همچنین، تیم آرسنال، صدرنشین جدول رده‌بندی در خانه ساوتهمپتون با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. در این بازی خوسه میگیل فونته در دقیقه 21 و آدام لایانا در دقیقه 54 برای تیم‌ میزبان و اولیویه ژیرو در دقیقه 48 و سانتی کاسورلا در دقیقه 52 برای آرسنال گلزنی کردند. در این دیدار همچنین متیو فلامینی، هافبک فرانسوی آرسنال در دقیقه 80 با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد.
آرسنال با یک امتیاز این بازی 52 امتیازی شد و در صدر جدول باقی‌ماند هرچند ممکن است این جایگاه را از دست بدهد اگر تیم‌های منچسترسیتی و چلسی امشب بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.
منچستریونایتد، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها نیز سه‌شنبه شب در ورزشگاه اولدترافورد برابر کاردیف‌سیتی به میدان رفت و میهمان ولزی خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. در این بازی که اولین حضور خوان ماتا در ترکیب منچستریونایتد پس از انتقالش از چلسی بود، روبین فان‌پرسی در دقیقه 6 و اشلی یانگ در دقیقه 59 دروازه تیم تحت هدایت اوله‌گونار سولسشایر را به ثمر رساندند. من‌یونایتد با این پیروزی 40 امتیازی شد و فاصله خود را با اورتون رده ششمی به 2 امتیاز کاهش داد.
شب گذشته همچنین تیم فولام در حضور هافبک ایرانی خود، اشکان دژاگه در خانه تیم سوانزی با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. سوانزی با این برد 24 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد. دژاگه در دقیقه 59 این بازی جای خود را به دارن بنت داد.
در سایر بازی‌های شب گذشته نتایج زیر رقم خورد:
نورویچ سیتی صفر - نیوکاسل صفر
کریستال پالاس یک - هال سیتی صفر
پرونده هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری 4 دیدار بسته می‌شود که برنامه این بازی‌ها به شرح زیر است:
آستون ویلا - وست‌برومویچ
چلسی - وستهام
ساندرلند - استوک‌سیتی
تاتنهام - منچسترسیتی
در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال، منچسترسیتی و چلسی به ترتیب با 52، 50 و 49 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

دیدگاه‌ها