کد خبر : 1028772 | 03 آذر 1392 ساعت 12:41 | 2.3K بازدید | 1 دیدگاه

آبیاتی: هنوز می توانیم سوم بشویم

کریستین آبیاتی دروازه بان باتجربه میلان معتقد است که تیمش با وجود شروع ناامید کننده در رقابت های این فصل سری آ می تواند ورق را برگردانده و به صدر جدول نزدیک شود.


آبیاتی: هنوز می توانیم سوم بشویم
شاگردان ماسیمیلیانو الگری از 13 بازی خود در رقابت های این فصل سری آ تنها 14 امتیاز کسب کرده اند و در رده یازدهم جدول جای گرفته اند. دراین میان آبیاتی براین باور است که با وجود فاصله فراوان تیمش با رم صدرنشین ، میلان می تواند با ارائه نمایش های قابل قبول این فاصله زیاد را جبران کرده و به روزهای اوجش بازگردد.
آبیاتی به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« دقیقا مثل پارسال ما باید شرایطمان در جدول را بهبود ببخشیم. حیف که رقابتهای این فصل را بد شروع کردیم ولی الان باید عملکرد بهتری داشته باشیم و پیشرفت کنیم. ما باید در بازیهای بعدی به پیروزی برسیم.»
آبیاتی از هم تیمی هایش خواسته تا با روحیه و انگیزه بالایی به تلاش ادامه داده و یادآوری کرده که اگر بازیکنان تیم تلاش کنند، روسونری می تواند فصل را در رده سوم جدول به پایان ببرد:« فاصله ما تا صدر جدول خیلی زیاد است ولی اگر هوشیار باشیم، می توانیم خودمان را به رده سوم جدول برسانیم.»
درحال حاضر و درشرایطی که رم و یووه هنوزبازیهای این هفته خود را انجام نداده اند، رم با 32 امتیاز در صدر است؛ یووه 31 امتیازی دوم است و ناپولی و اینتر با 28 و 25 امتیاز در رده های سوم و چهارم هستند.

دیدگاه‌ها