کد خبر : 1021416 | 16 شهریور 1392 ساعت 17:17 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

جیلاردینو: گلم را به خودم تقدیم می‌کنم

زننده تک گل پیروزی بخش آتزوری در بازی با بلغارستان تاکید کرد توانسته ثابت کند می‌تواند به تیم ملی کشورش در جام جهانی 2014 کمک فراوانی کند.

جیلاردینو: گلم را به خودم تقدیم می‌کنم
تیم ملی ایتالیا در هفتمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برابر تیم ملی بلغارستان با یک گل به پیروزی رسید. تک گل این بازی را آلبرتو جیلاردینو به ثمر رساند و آتزوری را در آستانه صعود به مرحله نهایی جام جهانی قرار داد.
به گزارش تسنیم، پس از این بازی جیلاردینو در جمع خبرنگاران ابراز اطمینان کرد که از الان تا زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی یکی از مهره‌های تیم تحت هدایت چزاره پراندلی خواهد بود. جیلاردینو با بیان اینکه چیزهای زیادی برای ارائه به آتزوری دارد، مدعی شد که پراندلی او را در سطح ستاره‌ای همچون ماریو بالوتلی و پابلو اوسوالدو (2 بازیکنی که از بازی جمعه شب ایتالیایی‌ها محروم بودند) می‌بیند.
مهاجم تیم جنوا اظهار داشت: حالا کمی بیشتر خودمان را جزو مسافران برزیل می‌دانیم. می‌خواهم گلی که زدم را به خودم تقدیم کنم چون هرگز تسلیم نشدم و این نقطه قوت بازی من است. فکر می‌کنم از چیزی که الان هستم می‌توانم بهتر باشم و اینکه کارهای زیادی از دستم برای تیم ملی برمی‌آید، حتی در 31 سالگی.
وی افزود: پراندلی مرا به خوبی می‌شناسد و معتقد است که با ماریو بالوتلی در یک سطح هستم.
جیلاردینو یکی از بازیکنانی بود که در طول فصل نقل و انتقالات شایعات فراوانی در خصوص احتمال انتقالش به یوونتوس شنیده می‌شد، هرچند بانوی پیر ترجیح داد به جای این بازیکن ایتالیایی، کارلوس توس را از منچسترسیتی به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها