کد خبر : 1021234 | 15 شهریور 1392 ساعت 10:37 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

حذف قهرمان ویمبلدون از تنیس آزاد آمریکا

اندی ماری در مرحله یک چهارم نهایی تنیس آزاد آمریکا با شکست ناباورانه برابر استانیسلاو واورینکای سوئیسی از گردونه این رقابت‌ها حذف شد.

حذف قهرمان ویمبلدون از تنیس آزاد آمریکا
قهرمان ویملبدون روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی تنیس جایزه بزرگ آمریکا برابر واورینکای سوئیسی قرار گرفت که دو بر یک و با نتایج 6 - 4، 6- 3 و 6-2 مغلوب تنیسور سوئیسی شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
به گزارش ایسنا، در ست نخست، رقابت دو تنیسور پایاپای پیش رفت تا این که فورهند تنیسور اسکاتلندی به تور برخورد کرد تا شانس بزرگ این مسابقه در اختیار تنیسور سوئیسی در این دیدار فراهم شود. در نهایت تنیسور سوئیسی توانست به امتیاز شش برسد تا ماری با عصبانیت راکت خود را به زمین بکوبد.
واورینکا در ست دوم با بک‌هند‌های خود موفق شد ست دوم را با پیروزی پشت سر بگذارد و در نهایت عملکرد ناامید کننده قهرمان ویمبلدون در ست سوم ادامه پیدا کرد تا قهرمان المپیک لندن حذف تلخی از رقابت‌های گرند اسلم آمریکا داشته باشد.
ماری پس از حذف از تنیس آزاد آمریکا، گفت: اشتباه‌هات زیادی در این دیدار داشتم، اما باید قبول داشته باشیم که واورینکا در طول مسابقه عملکرد بهتری نسبت به من داشت. ضربات او در این دیدار عالی بود، به همین خاطر او شایسته پیروزی در این دیدار بود. من در طول سال‌های گذشته عملکرد خوبی در مسابقات مختلف داشتم. حیف شد که امروز با بازی بد خودم نتوانستم به نیمه نهایی برسم.
در دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی تنیس آزاد آمریکا ، رافائل نادال اسپانیایی موفق شد هموطنش ، تامی روبردو را در سه ست از پیش‌رو بردارد. نوواک جوکوویچ هم موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک میخائیل یوژنی ، روسیه‌ای را حذف کند و گاسکه فرانسوی در یک ماراتن تنیس با نتیجه‌ سه بر دو داوید فرر اسپانیایی را حذف کرد.
**‌ برنامه نیمه نهایی تنیس آزاد آمریکا به شرح زیر است:
- شنبه، 16 شهریور
* رافائل نادال – ریچارد گاسکه
* نوواک جوکوویچ - استانیسلاو واورینکا
تنیس آزاد آمریکا یکی از چهار رقابت‌های معتبر گرند اسلم تنیس در جهان به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها