کد خبر : 1016998 | 04 مرداد 1392 ساعت 00:53 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: هواداران از طاهری پیش‌زمینه داشتند

مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: تساوی در این شرایطی که تیم ما داشت برای‌مان ارزشمند است.

محمدی: هواداران از طاهری پیش‌زمینه داشتند
 مهدی محمدی پس از دیدار تیم‌های مس کرمان مقابل راه‌آهن گفت: در ابتدا لازم می‌دانم بگویم آقای یاوری عصر امروز به عنوان سرمربی تیم مس کرمان انتخاب شدند به همین دلیل ترجیح دادم من به جای ایشان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی شرکت کنم. جا دارد از زحمات مجتبی تقوی سرمربی مستعفی مس کرمان هم تشکر کنم اما در خصوص مسائل فنی این بازی باید بگویم با وجود اینکه شرایط ایده‌آلی نداریم بازیکنان با جان و دل بازی کردند که ما از آنها تشکر می‌کنیم، تیم راه‌آهن هم بازی خیلی خوبی را ارائه داد و حتی زمانی که ما 10 نفره هم شدیم بازیکنان ما اجازه ندادند آنها به گل برسند، جای تشکر دارد اما این را هم بگویم تیم مس کرمان روزهای بهتری را خواهد داشت و مطمئن باشید این تیم به جایگاه واقعی خود دست خواهد یافت.
به گزارش فارس، مربی تیم مس کرمان در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده پیرامون تیم مس کرمان و استعفای مجتبی تقوی و بیژن طاهری آن هم به دلیل حمله برخی هواداران به این دو مربی گفت: من متأسفم این حاشیه‌ها پیرامون تیم مس کرمان به وجود آمده و همه آن را محکوم می‌کنیم اما باید بگویم این حاشیه‌ها که به وجود آمد آنقدر بزرگ نبود که در رسانه‌ها اعلام شد. واقعیت این است آنطور که در رسانه‌ها بیان و عنوان شد هیچگاه درگیری هواداران به این شکل نبود.
وی در خصوص اینکه او با بیژن طاهری تماس گرفته و به وی اعلام کرده است به کرمان نیاید، اظهار داشت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم، اما خودم هم به شدت از این موضوع ناراحتم که این اتفاق برای بیژن طاهری رخ داد اما مطمئن باشید به آن شکلی که گفتم اتفاقات نبوده است با این حال من این برخوردها را خوب نمی‌بینم همه باید به همدیگر احترام بگذاریم اگر هم نتیجه را واگذار کردیم اخلاق را واگذار نکنیم با این حال این آقای مربی که با همه هواداران روبرو شد چهار سال قبل هم در کرمان مربیگری کرده بود و یک‌سری مسائل را با هواداران به وجود آورده بود و هواداران از او پیش‌زمینه داشتند. بیژن طاهری از دوستان خوب من است و من متأسفم که این اتفاق برای او رخ داد ولی این پیش‌زمینه‌ها بین هواداران و او وجود داشت.
مربی تیم مس کرمان در خصوص عدم یارگیری مناسب این تیم در فصل نقل و انتقالات بیان داشت: یکی از نگرانی‌های هواداران که منجر به ایجاد حاشیه و این اتفاق در کرمان (درگیری هواداران با بیژن طاهری) شد همین مسئله عدم یارگیری مناسب بود ولی ما امروز نشان دادیم که مشکلاتی داریم که آنها را باید ترمیم کنیم اما با این حال تیم خوبی هستیم و در آینده به مراتب نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها