کد خبر : 1011875 | 17 خرداد 1392 ساعت 15:02 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی صبا: هواداران صبا امیدوار باشند

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: هواداران صبا نسبت به آماده سازی یک تیم پرقدرت، خوب و منسجم برای در مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امیدوار باشند.

مربی صبا: هواداران صبا امیدوار باشند
ناصر بختیاری زاده گفت: از اینکه تیم صبای قم را در کنار مربی بزرگ و با تجربه‌ای همچون محمد مایلی کهن در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور همراهی می‌کنم بسیار خوشحالم و با تمام توان برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: تیم فوتبال صبای قم از روز دوشنبه این هفته با تمام بازیکنان خود در شهر مقدس قم وارد تمرینات آماده سازی فصل جدید لیگ برتر فوتبال می‌شود تا در رقابت‌های لیگ سیزدهم با آمادگی کامل با حریفان به رقابت بپردازد و من نیز افتخار همراهی این تیم را دارم.
مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: رقابت‌های لیگ سیزدهم با توجه به کاهش دو تیم و 16 تیمی شدن، در اوج حساسیت برگزار می‌شود و تیم صبای قم با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه که بیشتر آنها نفرات خوب و با انگیزه فصل گذشته هستند و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه می‌شوند، در این رقابت‌ها با تمام توان به مصاف تیم‌های لیگ برتری خواهد رفت.
بختیاری‌زاده افزود: با توجه به تمرینات بسیار خوبی که تیم زیر نظر کادر فنی پشت سر می‌گذارد و همچنین اردوی تدارکاتی که در اردبیل در نظر گرفته‌ایم، صبای قم از نظر جسمانی و آمادگی بدنی در شرایط بسیار خوبی وارد لیگ جدید می‌شود تا بتوانیم در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کنیم.
وی با اشاره به حمایت باشگاه صبا از برنامه‌های کادر فنی برای بروز توانمندی‌های صبا در این فصل از مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا بتوانیم در رقابت‌های لیگ سیزدهم با صبا به موفقیت دست یافته و بار دیگر آسیایی شویم.
مربی تیم فوتبال صبای قم حضور موفق در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را مستلزم حمایت مسئولان، مردم، هواداران و رسانه‌های قم دانست و اذعان داشت: امسال تیمی خواهیم داشت که تک تک اعضای آن برای موفقیت در لیگ برتر دوره سیزدهم همدل و مصمم هستند.
بختیاری‌زاده اذعان داشت: موفقیت صبا در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و به دنبال آن به دست آوردن جواز صعود احتمالی به مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا می‌تواند اثرات بسیار مفیدی برای ورزش فوتبال قم به دنبال داشته باشد، بنابراین باید همه دست به دست هم بدهیم تا این تیم با انسجام وارد لیگ سیزدهم شود.

دیدگاه‌ها