کد خبر : 1618593 | 29 خرداد 1398 ساعت 10:58 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ نوزدهم با 5 مربی خارجی

به احتمال قوی در لیگ برتر نوزدهم شاهد حضور 5 مربی خارجی روی نیمکت تیم های لیگ برتری خواهیم بود که تاکنون حضور 3 مربی خارجی در تیم های لیگ برتری قطعی شده است.

لیگ نوزدهم با 5 مربی خارجی

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی بعد از فسخ قرارداد جورج لیکنز، مصطفی دنیزلی مربی مشهور ترکیه را به خدمت گرفت و این مربی با حضور در تبریز تمرینات تیم را زیر نظر گرفته است. او که پیش از این با حضور در تیم های پاس تهران و پرسپولیس فضای مربیگری در لیگ برتر را تجربه کرده امیدوار است تراکتورسازی را به آرزوی دیرینه اش در لیگ برتر برساند؛ تصاحب جام قهرمانی. و استقلال بعد از شفر به سراغ استراماچونی مربی سابق اینتر رفته است. خیال راحت استقلال از حضور این مربی در تهران شاید موجب شده تا باشگاه در روزهای اخیر از تمدید قرارداد بازیکنان خود غفلت کند و با چالش مواجه شود. شاید در گذشته بیشتر مشکل استقلال روی نیمکت بوده اما با جذب استراماچونی حالا باشگاه باید تیم داخل زمین را تقویت کند. یکی دیگر از مربیان خارجی فصل آتی لیگ برتر وینکو خواهد بود. مربی ای که دوران حضورش در فوتبال ایران رفته رفته به رکورد حضور آلکس فرگوسن روی نیمکت منجستر نزدیک می شود و گویی باید از او به عنوان مربی ایرانی یاد کنیم! وینکو با قهرمانی گل گهر در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برای اولین بار به همراه این تیم چنین موفقیتی را تجربه کرد و طبیعتا دوست دارد از این پس حضورش در لیگ برتر به همراه گل گهر تدوام داشته باشد.

 

به نظر می رسد در روزهای آینده دو مربی خارجی دیگر به نیمکت تیم های لیگ برتری اضافه خواهند شد. یکی به جای برانکو در پرسپولیس و یکی به جای سرجیو در صنعت نفت آبادان. پرسپولیس برانکو را از دست داده و این یک واقعیت است که باید همه با آن کنار بیایند. البته گفته می شود پرسپولیس نیم نگاهی به یحیی گل محمدی هم دارد. این در حالی است که باشگاه پدیده پیش از این مانع حضور این مربی در تیم امید شد. از سویی با یحیی قرارداد بسته و قسط اول قرارداد را نیز به او پرداخت کرده است. صنعت نفت هم بعد از تجربه خوبی که در هفته های پایانی با سرجیوی پرتغالی داشت حال درصدد جذب یک مربی خارجی دیگر است و گفته می شود سرجیو پیش از حضور در تیم التعاون عربستان یک مربی به باشگاه معرفی کرده است و صنعت نفت در تلاش برای جذب او است.

 

تیم هایی که در فصل جدید مربی خارجی در اختیار دارند:

 

پرسپولیس:-
استقلال: استراماچونی
تراکتورسازی : مصطفی دنیزلی
صنعت نفت آبادان: -
گل گهر سیرجان: وینگو بگوویچ

دیدگاه‌ها