کد خبر : 1623574 | 22 تیر 1398 ساعت 17:18 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز الهلال به حبسی برای بررسی پیشنهادات

علی الحبسی که یکی از بزرگترین دروازه بان های فوتبال آسیا محسوب می شود، پس از دو سال حضور در باشگاه الهلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

چراغ سبز الهلال به حبسی برای بررسی پیشنهادات

به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه الهلال پس از دو سال حضور حبسی دروازه بان عمانی در باشگاهش، اجازه جدایی به این بازیکن را داده است. با این وصف این دروازه بان 37 ساله که سابقه حضور در تیم های معتبر انگلیسی را دارد، می تواند سایر پیشنهاداتش برای فصل پیش رو را بررسی کند.


سال گذشته عبدالله معیوف سنگربان اصلی باشگاه الهلال بود و علی الحبسی نتوانست خود را به عنوان گلر شماره یک آبی پوشان عربستانی مطرح کند تا در پایان فصل تصمیم به جدایی بگیرد.


او که طی سال های 2015 تا 2017 سنگربان اصلی تیم ردینگ در فوتبال جزیره بود، از سال 2017 به الهلال پیوست. او طی سال اول 13 بار و در سال دوم 21 مرتبه فرصت بازی برای تیمش در رقابت های لیگ را پیدا کرده بود ولی به چهره اصلی تیم در خط دروازه تبدیل نشد تا تصمیم بگیرد سایر پیشنهاداتش را با موافقت باشگاهش بررسی کند.


حبسی دوران حرفه ای خود را از سال 1998 با تیمی در لیگ عمان آغاز کرده و همچنان قصد دارد به ماجراجویی خود در فوتبال ادامه دهد.

دیدگاه‌ها