کد خبر : 42167 | 31 فروردين 1390 ساعت 01:15 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو از دختر رئیس جمهور ازبكستان درخواست كمك كرد

بازیکن سابق برزیلی بنیادکار ازبکستان، از دختر رئیس جمهور این کشور برای گرفتن حقوق خود از از این باشگاه تقاضای کمک کرد.

ریوالدو از دختر رئیس جمهور ازبكستان درخواست كمك كرد
ريوالدو فوتباليست برزيلي بنياد کار ازبکستان، با ارسال نامه‌اي به گلناره کريم‌آوا دختر رئيس جمهور اين کشور، از او خواسته است تا به وي در گرفتن حقوقش از اين باشگاه ازبکي کمک کند.
ريوالدو در اين نامه، از خانم کريم‌آوا خواسته است تا از وي در گرفتن 16 ميليون يورو از حقوق باقي مانده‌اش از باشگاه بنيادکار حمايت کند.
پايگاه خبري روس‌زبان کانيوز نيز با تاييد اين خبر نوشت: ريوالدو در اين درخواست، از دختر رئيس جمهور ازبکستان خواسته است تا در مشکل بوجود آمده ميان وي و اين باشگاه ازبکي، ميانجيگري کند.
اين در حالي است که شرکت ازبکي زروماکس که حامي مالي باشگاه فوتبال بنيادکار است، در سال 2008 ميلادي، در قراردادي 3 ساله با اين بازيکن برزيلي قرارداد منعقد کرده عنوان داشته، وي در خدمت باشگاه بنيادکار است، اما به دليل ورشکسته شدن اين شرکت، باشگاه بنيادکار نتوانسته است به تعهدات خود در زمينه پرداخت مبلغ قرارداد ريوالدو عمل کند.
وکيل مدافع ريوالدو در گفت‌وگو با رسانه‌هاي خبري، تصريح کرده است که باشگاه بنيادکار تنها دستمزد سال اول قرارداد را به ريوالدو پرداخت کرده و 2 سال از دستمزد وي، معادل 16 ميليون يورو را به وي پرداخت نکرده است.
وکيل مدافع ريوالدو تاکيد کرده است که اين بازيکن برزيلي براي احقاق حق خود به دادگاه سوئيس شکايت خواهد کرد.
اين بازيکن برزيلي به دليل عدم اجراي قرارداد توسط باشگاه ازبکي، در سال 2010 ميلادي ازبکستان‌ را ترک کرد.

دیدگاه‌ها