کد خبر : 1613721 | 04 خرداد 1398 ساعت 11:27 | 891 بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری بم، صدرنشین لیگ برتر بانوان

تیمی که از 100 گل زده در یک فصل عبور می‌کند

تهاجمی ترین تیم فوتبال در ایران تیم فوتبال بانوان شهرداری بم است. تیمی که در لیگ برتر فوتبال بانوان با 49 امتیاز از 17 بازی صدرنشین این رقابت ها است و به طور حتم در پایان بازی ها قهرمانی اش را جشن خواهد گرفت.

تیمی که از 100 گل زده در یک فصل عبور می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در 17 مسابقه ای که انجام داد در 16 بازی پیروز شد و تنها در مصاف با تیم دوم جدول یعنی شهرداری سیرجان به نتیجه مساوی دست یافت که این یک آمار فوق العاده است. اما نکته جالب توجه در مورد این تیم تعداد گل های زده است. تیم شهرداری بم در 17 بازی ای که انجام داد 93 گل زد. معدل گل زده این تیم در هر بازی 5.47 است و این تیم به طور معدل در هر 16 دقیقه یک گل می زند. رکوردی که حتی شاید قابل ثبت در گینس هم باشد و کمتر چنین میزان گلزنی را از تیم های فوتبال چه در ایران و چه در سایر کشورها سراغ داریم.

 

نکته جالب اینکه شهرداری بم در فاز دفاعی هم این فصل ارایه گر بازی خوبی بوده بطوریکه با 6 گل خورده در 17 بازی صاحب بهترین خط دفاعی در این فصل از بازی های لیگ برتر بانوان است. بازی های این فصل لیگ برتر بانوان با حضور 12 تیم دنبال می شود که در فاصله 5 هفته مانده به پایان بازی ها تیم شهرداری بم با 49 امتیاز و 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم شهرداری سیرجان صدرنشین است و همان طور که اشاره شد شانس بسیاری زیادی برای کسب عنوان قهرمانی این فصل از بازی ها را دارد.

 

با توجه به تعداد بازی ها باقی مانده و هم چنین عملکرد خط حمله شهرداری بم به طور قطع این تیم از 100 گل زده در یک فصل عبور خواهد کرد. جالب اینکه بدانید 44 گل از 93 گل تیم شهرداری بم تا به اینجای کار توسط زهرا قنبری به ثمر رسیده است. مهاجمی که با این تعداد گل در صدر جدول گل زنان لیگ برتر بانوان قرار دارد و به واقع خانم گل بازی ها است. نفر دوم جدول گل زنان لیگ برتر بانوان سارا قمی مهاجم تیم ملوان است که تا به این جای کار 30 گل زده است.

دیدگاه‌ها