کد خبر : 1612028 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 00:23 | 818 بازدید | 0 دیدگاه

پدیده برد و آسیایی شد

پیام از شمال‌غربی به شمال‌شرقی؛پدیده آسیایی

بازیکنان پدیده مشهد به سنت بازی های قبلی، پس از پایان دیدار امشب هم به شادمانی کسب سه امتیاز و پیروزی پرداختند. شادی و سروری که این بار تفاوتی اساسی با 29 دیدار دیگر این تیم داشت. بله! پدیده برد و به 56 امتیاز رسید و آسیایی شد!

پیام از شمال‌غربی به شمال‌شرقی؛پدیده آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی در آخرین دیدار خود هم توانستند به سنت بازی های قبلی با کسب سه امتیاز کامل زمین را ترک کنند تا این بار جشن پس از پیروزی آنها به گونه ای دیگر باشد.

 

بازیکنان پدیده که از ابتدای بازی های لیگ توانستند بدون اینکه به رقبای خود باج بدهند پا به میدان گذارند  تا حد امکان از حریفان خود امتیاز می گرفتند تا در نهایت توانستند به آنچه که می خواهند برسند. سفید و قرمزپوشان شمال شرقی کشور در آخرین بازی خود باید در دیدار برابر ماشین سازی حضور پیدا می کردند تا در نهایت بتوانند به وسیله امتیازی که در آن می گرفتند نتیجه یک فصل زحمت خود را بگیرند.

با توجه به فشردگی امتیازی که بین 5 تیم بالای جدول وجود داشت بازیکنان پدیده می دانستند در صورتی که بخواهند بدون دغدغه و حرف و حدیث خود را به آسیا برسانند باید برابر تیم دوم تبریزی ها به پیروزی دست پیدا کنند. آنها در همان نیمه اول موفق شدند با یک حرکت دیدنی که حاصل همکاری قاسمی نژاد، مدافع حریف و حسین مهربان بود به گل دست پیدا کنند. این گل تا پایان نیمه اول همراه مشهدی ها بود تا در نهایت بازیکنان دو تیم با پیروزی سرخ پوشان راهی رختکن شوند.

 

دقایقی پس از حضور بازیکنان دو تیم در زمین و آغاز بازی در نیمه دوم، شاگردان مهاجری موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند. محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش ماشین سازان به مانند بازی رفت در این دیدار نیز توانست برای تیمش گلزنی کند اما با این تفاوت که این گل وی به مانند بازی رفت برای تیمش هیچ امتیازی به همراه نخواهد داشت چرا که دقایقی بعد یکی دیگر از مهاجمان تیم پدیده یعنی یونس شاکری توانست گلزنی کند و بازی را باز هم به سود پدیده کند. این برتری تا پایان بازی هم ادامه داشت تا در نهایت شاگردان گل محمدی بتوانند به قهرمانی لیگ برسند.

 

بله، یحیی گل محمدی توانست در پدیده مشهد، یعنی در سومین تیم هم موجبات آسیایی شدن تیمش را فراهم کند. تیمی که اگر به ابتدای فصل آن دقت کنیم شاید احتمال آسیایی شدن آن ها را تقریبا زیر صفر بدانیم اما مدتی پس از تحمل گرفتاری ها و رنج ها، روزگار به نماینده مشهدی ها لبخند زد و بدین ترتیب با حضور حمیداوی و شرکت شهرخودرو، خلا پدیده ای ها پر شد و بدین ترتیب بازیکنان تیم به همراه کادر فنی در حالی که دغدغه ای به غیر از حضور موفق در بازی ها را نداشتند توانستند پله پله بالا بروند و در نهایت پس از آخرین بازی خود آن هم در تبریز و برابر سرمربی سابق، به کسب هر سه امتیاز بازی دست پیدا کنند تا بدون اما و اگر و نیازی به نتیجه دیداری دیگر، خود را به عنوان یکی از تیم های آسیایی در فصل آینده معرفی کنند.

 

با این حساب یحیی گل محمدی هم که پیش از این موفق شده بود تیم های نفت تهران و ذوب آهن اصفهان را به آسیا ببرد این بار با سومین تیم را راهی آسیا کرد. حالا، گل محمدی، سرآسیایی، حمیداوی، قاسمی نژادها، شاکری و .... دست به دست هم توانستند بهترین نتیجه تاریخ باشگاه را به دست بیاورند و با لیاقت بالای خود، راهی لیگ قهرمانان 2020 شوند.

 

دیدگاه‌ها