کد خبر : 1614114 | 06 خرداد 1398 ساعت 12:20 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

فصل ناکامی رونالدو در گلزنی به پایان رسید

کریستیانو رونالدو دیشب در آخرین بازی یوونتوس در سری آ به میدان نرفت تا با 21 گل زده به اولین فصل حضورش در این لیگ پایان داده و در رتبه چهارم بهترین گلزنان این لیگ قرار بگیرد.

فصل ناکامی رونالدو در گلزنی به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو نتوانست در اولین فصل حضورش در سری آ ایتالیا کفش طلای این لیگ را به خود اختصاص دهد. دیشب در هفته سی و هشتم و پایانی سری آ، رونالدو در بازی تیمش یوونتوس با سامپدوریا به میدان نرفت و در نتیجه نتوانست تعداد گلهای زده فصل خود را از عدد 21 بیشتر کند.

 

رونالدو در جدول بهترین گلزنان فصل ایتالیا بعد از فابیو کوالیارلا از سامپدوریا، دووان زاپاتا از آتالانتا و کریستوف پیونتک از میلان که در طول فصل به ترتیب 26، 23 و 22 گل به ثمر رساندند، در رتبه چهارم قرار گرفت.

 

1407261

 

اما با اینکه رونالدو نتوانست کفش طلای امسال سری آ را به خود اختصاص دهد اما به دلیل درخشش خود با پیراهن یووه جایزه بهترین بازیکن سال سری آ را دریافت کرد و تیمش یوونتوس هم برای هشتمین سال پیاپی فاتح اسکودتو شد. رونالدو امسال به اولین فوتبالیستی تبدیل شد که در سه کشور انگلیس، اسپانیا و ایتالیا موفق به فتح لیگ این کشورها شده است. او همچنین اولین کسی است که در این سه کشور جایزه بهترین بازیکن سال را به خود اختصاص داده است.

 

اما رونالدو از اواسط ماه فوریه تا پایان لیگ سری آ تنها موفق شده دو گل به ثمر برساند و تعداد کل گلهای این فصلش، یعنی 21 گل، از یک دهه پیش زمانی که در یک فصل برای منچستریونایتد 18 گل به ثمر رساند تا به امروز، بدترین آمار گلزنی‌ای است که او بدست آورده.

 

 

 

دیدگاه‌ها