کد خبر : 1613266 | 01 خرداد 1398 ساعت 15:40 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

واران:

درهای رئال به روی پوگبا و هازارد باز است

رافا واران، ستاره فرانسوی رئال، از آمدن احتمالی ادن هازارد و پل پوگبا استقبال کرد.

درهای رئال به روی پوگبا و هازارد باز است

به گزارش "ورزش سه"، پس از فصل اسف باری که رئال پشت سر گذاشت، لزوم ایجاد تغییرات اساسی در این تیم احساس می شود. به خصوص پس از جدایی رونالدو، آمار گلزنی رئال با افت وحشتناکی روبرو شد و بسیاری معتقدند که رئال برای فصل بعد به یکی دو بازیکن بزرگ و کهکشانی نیاز دارد.

صحبت از انتقال ادن هازارد و پل پوگباست و به نظر می رسد شانس ستاره بلژیکی برای پیوستن به رئال، بسیار بالا باشد.

 

 

1407815

 

 

رافا واران در مصاحبه با مارکا و در واکنش به شایعات نقل و انتقالاتی گفت:« ما بدون رونالدو هم شانس بردن جام داشتیم و حتی فصل را خیلی خوب شروع کردیم ولی رفته رفته نتایج با ما همراهی نکردند و چند شکست متوالی باعث شد تا وارد بحران شویم. در نهایت کل فصل را در بحران به سر بردیم.

اطراف رئال همیشه شایعات زیادی وجود دارد؛ به خصوص در مورد نقل و انتقالات. البته من مسئول اینکار نیستم ولی رئال جای بهترین بازیکنان دنیاست.»

 

 

1397614

 

 

واران ادامه داد:« پوگبا؟ با او صحبت کرده ام؛ ولی نمی توانم بگویم که در مورد چه مسائلی حرف زده ایم. او یکی از بهترین های دنیاست و قطعا می تواند برای رئال بدرخشد. باید ببینیم در پایان مهلت نقل و انتقالات، او در چه تیمی خواهد بود.

در مورد هازارد هم نظرم مشابه است. او بازیکن فوق العاده ای است و می تواند به کیفیت رئال اضافه کند. در نیمه نهایی جام جهانی، برای مهار او برنامه ویژه ای داشتیم و از جمله بازیکنانی است که برای او همیشه باید طرح خاصی در زمین داشت. ادن در بهترین شرایط سنی ممکن است و در اوج دوران فوتبالش به سر می برد. درهای رئال به روی او و پوگبا باز است.»

 

 

دیدگاه‌ها