کد خبر : 1610992 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 09:15 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه‌های ستاره ولزی رئال:

بازی ندادن رئال به گرت بیل باعث تاسف است

مدیر برنامه‌های گرت بیل به تصمیم زیدان برای بازی ندادن به ستاره ولزی برای دومین بازی پیاپی واکنش نشان داده و آن را باعث تاسف خواند.

 بازی ندادن رئال به گرت بیل باعث تاسف است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در حالی یک هفته مانده به پایان فصل جاری لالیگا در یک بازی خارج از خانه به مصاف رئال سوسیداد می رود که نام گرت بیل، ستاره ولزی این تیم برای دومین بازی پیاپی در فهرست 19 نفره رئال برای شرکت در این مسابقه هم دیده نمی‌شود. گرت بیل در بازی قبلی رئال مقابل ویارئال که با پیروزی 3-2 مادریدی‌ها به پایان رسیده بود هم غایب بود.

 

1403427

 

این تصمیم زین‌الدین زیدان بعد از آنکه روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد زیدان قصد دارد گرت بیل را در اولین فرصت ممکن بفروشد در اسپانیا خبرساز شد و به خصوص واکنش تند مدیر برنامه‌های ستاره ولزی رئال را به دنبال داشت.

 

جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های گرت بیل، که پیش از این گفته بود انتقال بیل به یک تیم لیگ برتری در فصل تابستان ممکن است بعد از تصمیم دیروز زیدان به قرار ندادن نام بیل در فهرست 19نفره رئال برای بازی با سوسیداد تحت تاثیر قرار گیرد گفت:" اگر از من بپرسید که گرت بعد از آنکه در دو بازی قبلی رئال از فهرست نهایی تیم کنار گذاشته شده بود، باید در این بازی دست‌کم در فهرست قرار می‌گرفت، جواب من مثبت است. من فقط می‌توانم امیدوار باشم که گرت بیل همچنان به بازی کردن برای رئال ادامه دهد ولی تصمیم نهایی در این مورد به عهده‌ آقای زیدان است".

 

مدیربرنامه‌های گرت بیل در ادامه گفت:" زیدان است که تصمیم می‌گیرد. اینکه این حرکت سرمربی رئال پیامی است به گرت بیل که در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات منتقل می‌شود یا نه، سوالی است که باید از سرمربی رئال بپرسید".

 

 

 

دیدگاه‌ها