کد خبر : 1609247 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 16:12 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ پاداشی نمی خواهم، ماندن در لیگ بهترین پاداش برای من است

آفاقی : قسمت بود من این گل را بزنم

مهاجم نفت مسجد سلیمان با گل دقیقه 100 که به ثمر رساند تیمش را تا حد زیادی از سقوط نجات داد تا به مرد اول تیمش در این هفته تبدیل شود.

آفاقی : قسمت بود من  این گل را بزنم

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار هفته بیست و هشتم  درحالی برگزار شده بود  که جمعیت زیادی از ساعت های آغازین صبح روز جمعه برای دیدن دیدار دو تیم صنعت نفت مسجد سلیمان و سپید رود  رشت به ورزشگاه شهید بهنام محمدی آمده  بودند.  این دیدار که در فاصله سه هفته تا پایان لیگ حکم فینال  ماندن در لیگ برتر را پیدا کرده بود حاوی نکات کم نظیری بود . از نقش بر زمین شدن فیروز کریمی و گل دقیقه 100 اکبرآفاقی که شاید جزو مهم ترین گل های طول فصل به شمار بیاید همه جزو اتفاقاتی بود که بعد از به ثمر رسیدن گل اول این دیدار به وقوع پیوست .


 این درحالی است که او در دیدار رفت این دو تیم هم موفق شده بود تک گل نفتی ها را به ثمر برساند .


آفاقی در خصوص این بازی و درباره اینکه چرا همیشه  به سپید رود گل می زند ، اظهار داشت :«والله خودم هم نمی دانم چه بگویم ، نمی دانم که آیا باید به حساب قسمت بگذارم و یا هر چیزی دیگری .من هر بازی که گل می زنم همیشه قبل آن یک فشار زیادی را تحمل  می کنم . قبل از بازی رفت هم از بابت نیمکت نشینی و بازی نکردن فشار زیادی را تحمل می کردم که خدا خیلی دوستم دارد که  در هر بازی وقتی فشار به اوجش می رسد پایم به گلزنی در حساس ترین بازی باز می شود .»  


وی در همین رابطه می افزاید :« من در دقیقه شصت بازی به زمین آمدم  وقتی پنالتی حکیم نصاری گل نشد در دلم  دائم می گفتم به خاطر این مردم حداقل بتوانیم یک گل بزنیم تا مردم با شکست ورزشگاه را ترک نکنند تا دوباره به لیگ یک سقوط نکنند.»


وی درباره اینکه گفته می شود او توپ را با دست روی پایش جفت و جور کرده است گفت :« نه به هیچ وجه نمی تواند این موضوع حقیقت داشته باشد و گل کاملا سالم به ثمر رسیده است .»


آفاقی در خصوص اینکه خودش بعد از بازی چند بار گل را دیده است گفت :« والله خیلی دیده ام و آمارش از دستم خارج شده است واقعا بعد از گل نمی دانستم  چه حرکتی انجام دهم و فقط اشک شوق می ریختم .»


آفاقی درباره اینکه چرا حکیم نصاری که هفته گذشته یک پنالتی را از دست داده بود دوباره پشت ضربه پنالتی ایستاد بیان کرد:« حکیم پنالتی زن اول تیم ما است و انصافا خوب زد اما کوروش ملکی با توجه به اینکه هفته قبل پنالتی هفته قبل حکیم نصاری را دید دست او را خواند و پنالتی را گرفت و مثل اینکه قسمت بود گل را من بزنم .»


 وی درباره اینکه چرا مهاجمانشان درزدن ضربه آخر دقت لازم را ندارند تاکید کرد:« من فکر می کنم بازیکنان تیم استرس زیادی دارند و همین استرس باعث شده  ما نتوانیم به گل برسیم.»


 مهاجم آذری زبان تیم فوتبال نفت مسجد در ارتباط با احتمال ماندن این تیم داشت ابراز داشت  :« من از خدا می خواهم، که تیم بماند. ضمن آنکه از مسئولین تیم می خواهم در صورتی که تیم ماندگار شود به وضعیت این تیم رسیدگی کنند تا ما مشکلات امسال را دیگر نداشته باشیم . باورتان می شود که در این هوای گرم مسجد سلیمان ما با لباس گرم تمرین کنیم . از نیم فصل تا به حال به ما  لباس نداده اند . امسال که گذشت ولی برای فصل بعدی خواهش می کنم که به این شهر رسیدگی  کنند .به خدا این شهر سرمایه های بی شماری دارد.»


او درباره اینکه آیا در این بازی بابت گلی که به ثمر رساند پاداشی هم نصیب او می شود یا خیر تصریح کرد:« باورکنید من پاداشی نمی خواهم ، بالاترین پاداشی که می شود برای من در نظر گرفت ماندن تیم در لیگ برتر است  که امیدوارم با درایت آقای فیروز کریمی  بتوانیم در لیگ بمانیم.»


وی در پایان با تشکر از  مردم نفت مسجد سلیمان تاکید کرد:« واقعا از آنها تشکرمی کنم  ، خیلی برای ما زحمت کشیدند و از آنها می خواهم که در این دو بازی هم به کمک تیم بیایند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند.»

دیدگاه‌ها