کد خبر : 977711 | 09 تیر 1391 ساعت 17:10 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان: تاجیکستان را دست کم نمی‌گیریم

علیرضا منصوریان می‌گوید، تیم ملی در گروه C‌ رقابت‌های مقدماتی زیر 22 سال آسیا در گروه سختی قرار داشته با این حال به عنوان قدرت اول این گروه توانسته نتایج خوبی به دست بیاورد.

سرمربي تيم ملي فوتبال زير 22 سال ايران ، درباره آخرين شرايط اين تيم پس از پيروزي مقابل مالديو اظهار کرد: خوشبختانه همه بازيکنان در آمادگي بالايي به سر مي‌برند و روحيه خوبي دارند. ما پس از برد مقابل مالديو يک تمرين ريکاوري انجام داديم و براي چند ساعتي بازيکنان را آزاد گذاشتيم که با روحيه بهتري در بازي بعد ظاهر شوند.
وي ادامه داد: امروز (جمعه)، روز تولد دو تن از همراهان ماست. تولد منصور رشيدي مربي دروازه‌بانان تيم که 63 ساله مي‌شود و يکي از دروازه‌بان‌هاي تيم که 21 ساله مي‌شود و ما هم قصد داريم با گرفتن مراسمي کوچک براي اين دو نفر روحيه تيم را هم بالا ببريم.
منصوريان با اشاره به ديدار تيم ملي مقابل تاجيکستان گفت: درست است که ما بازي‌هاي گذشته را با نتايج خوبي برده‌ايم اما نبايد اين حريف را دست کم بگيريم. سعي مي‌کنيم فردا هم تمرين خوبي داشته باشيم تا بتوانيم با انجام يک بازي خوب تاجيکستان را هم شکست دهيم.
سرمربي تيم ملي زير 22 سال ادامه داد: بايد بگويم سطح بازي‌هاي اين گروه بسيار بالا بود و ما در گروه سختي قرار گرفته بوديم. کويت، قطر و بحرين حريفان قدري هستند. ضمن اينکه مالديو هم ديگر مثل دوراني که ما با اين تيم بازي مي‌کرديم ضعيف نيست و پيشرفت زيادي کرده است. اما خوشبختانه توانستيم با نتيجه خوبي اين تيم را شکست دهيم. با اين حال ما قدرت اول اين گروه بوديم به طوري که سرپرست تيم فوتبال کويت در جايي من را ديد و به من گفت تفاوت تيم ايران با ساير تيم‌ها خيلي زياد است و فوتبال متفاوتي را ارئه مي‌کنيد.
وي در پايان گفت: شکر خدا مصدومي براي بازي با تاجيکستان نداريم و اميدواريم اين تيم را هم با نتيجه‌اي خوب شکست دهيم تا به روند خوب خود ادامه داده باشيم.

دیدگاه‌ها