کد خبر : 977697 | 09 تیر 1391 ساعت 13:50 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل لیگ استرالیا در راه نفت آبادان

سخنگوی باشگاه نفت آبادان از احتمال حضور یک بازیکن استرالیایی و همچنین مدنظر داشتن چند بازیکن لیگ برتری برای پست دفاع در این تیم خبر داد.

آقای گل لیگ استرالیا در راه نفت آبادان
عليرضا خليلي‌نيا درباره برنامه‌هاي تيم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ اردوي دوم ما در کردان از پنجشنبه بعدازظهر آغاز شد که در اين اردو روز شنبه با تيم ملي جوانان و سه شنبه با تيم ملي دانشجويان ايران بازي خواهيم کرد. براي روز آخر نيز احتمالا يک بازي تدارکاتي را مدنظر قرار خواهيم داد.
وي درباره بازيکنان خارجي نفت آبادان گفت: بازيکنان خارجي که جذب کرده‌ايم در حال تمرين با ما هستند ضمن اين‌که يک مهاجم خارجي ديگر را به نام سرجيو وان ديجيک را مدنظر داريم که آقاي گل ليگ استراليا است و تابعيت هلندي- اندونزيايي دارد. او فوتبالش را از هلند آغاز کرده و در استراليا بازي مي‌کند. تقريبا مذاکرات انجام شده است و منتظر نظر نهايي سرمربي تيم هستيم که چند روز ديگر بايد اعلام کند که اين بازيکن را مي‌خواهد يا خير؟
خليلي‌نيا افزود: دو مدافع از تيم فوتبال داماش و يک مدافع از تيم تراکتورسازي تبريز و همچنين يک مدافع دسته يکي مدنظر داريم که از اين چهار بازيکن در نهايت دو نفرشان به ما اضافه خواهند شد. همچنين يک هافبک چپ تخصصي که آباداني است و در شاهين بوشهر حضور داشت را نيز مدنظر داريم.
سخنگوي هيات مديره باشگاه نفت آبادان درباره ابقاي حکمت به عنوان مدير عامل اين باشگاه نيز گفت:‌در آخرين جلسه هيات مديره که روز گذشته برگزار شد حکمت به عنوان مدير عامل ابقا شد و ساير افراد نيز در سمت خود باقي مانده‌اند که اين تصميم طبق خواسته مردم و مسوولان گرفته شد. از آنجايي که عملکرد ما در دو فصل گذشته قابل قبول بود به نظرم اعضاي هيات مديره تصميم خوبي را گرفتند و بايد به خاطر حفظ اين تيم مديريتي از آن‌ها تشکر کنيم.

دیدگاه‌ها