کد خبر : 975299 | 20 خرداد 1391 ساعت 13:31 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

دنی آلوز در بارسا می ماند

او قصد دارد این تابستان ارزش خود را به مربی، تیتو ویلانوا، نشان دهد.

دنی آلوز در بارسا می ماند

با داغ شدن بازار پیش بینی در نقل و انتقالات، یک بازیکن آرزو دارد بتواند نام خود را از شایعات اخبار در این تابستان دور نگه دارد و او مدافع راست بارسا دنی آلوز است. این بازیکن اخیرا در صحبتهایی شفاف به اسپورت گفت که این تابستان قصد ترک این باشگاه کاتالان را ندارد.
طبق گزارشات منتشره این بازیکن برزیلی با درخواست منچستر سیتی و پاری سن ژرمن مواجه است ؛ اما آلوس هر صحبتی مبنی بر انتقال او از نیوکمپ را فرو نشاند و با حمایت کامل طرفداران، برای مدتی طولانی در باشگاه ماندگار خواهد بود.
آلوز گفت:«من حتی درمورد ترک باشگاه بحثی انجام نمی دهم، زیرا اینجا احساس راحتی می کنم و هنوز قراردادم به پایان نرسیده است.بارسا، تیم بسیار خوبی است و من هر روز از تمریناتم لذت می برم. من از بودن در باشگاه راضی هستم، اینجا خوش حالم و نمی خواهم اینجا را ترک کنم».
از آن جایی که به نظر می رسید توجه تیم مربیگری نسبت به آلوز کم شده و مارتین مونتویا در بخش عظیمی از انتهای فصل را جایگزین او شده بود، این خبر برای بسیاری از طرفداران که مردد بودند آیا این این مدافع راست پر انرژی فصل بعد نیز در باشگاه ماندگار خواهد بود یا خیر، مانند آهنگی خوش و دلنواز بود.
آلوز به جای یافتن خانه در جایی دیگر، او قصد دارد تا جایگاه خود را در خط دفاع بارسا حفظ کند. این بازیکن توضیح داد که به منظور آمادگی کامل در فصل آینده تمرکز کامل او بر بهبود از شکستگی استخوان ترقوه اش است که او را از فینال جام حذفی باز داشت. این مدافع گفت:« در حال حاضر تنها چیزی که به آن فکر می کنم، بهبود هرچه سریع تر است»
بر خلاف تردید برخی مفسران در توانایی های او، آلوز فصل پیش یک بار دیگر نقشی حیاتی در تیم ایفا کرد. او در 52 بازی حضور یافت، 3 گل به ثمر رساند و مهم تر از همه، با 20 پاس منجر به گل سهمی عظیم در پیروزیه ای بارسلونا داشت که این امر از زمان انتقالش از سویا در تابستان 2008 با او همراه بوده است. این طور که به نظر می رسد روز های حضور این مدافع در بهترین تیم حال حاضر جهان به اتمام نرسیده است و صحبت های اخیر آلوز، بهترین خبر به منظور برآورده شدن قصد این بازیکن و باشگاه می باشد.

دیدگاه‌ها