کد خبر : 973826 | 07 خرداد 1391 ساعت 13:58 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید 2 ساله قرارداد مونتاری با میلان

مدیر برنامه های سولی مونتاری در تازه ترین صحبت های خود خبر تمدید قرارداد این هافبک غنایی با میلان را اعلام کرد,هر چند که این خبر هنوز رسما اعلام نشده است.

تمدید 2 ساله قرارداد مونتاری با میلان

  سولی مونتاری، بازیکن سابق خط میانی اینتر که فصل اخیر را در ساندرلند سپری کرد، در ژانویه گذشته با قرارداد قرضی 6 ماهه و به منظور کمک به حل بحران مصدومیت در خط میانی میلان، راهی سن سیرو شد اما اواین بار پیراهن میلان را برتن کرد.
مونتاری در طول این مدت حتی موفق شد برای میلان گل های ارزشمندی را به ثمر برساند که معروفترین گل او به بازی جنجالی میلان-یوونتوس مربوط می شود ؛گلی که در تصمیمی بسیار عجیب مردود اعلام شد؛آن هم در حالی که توپ کاملا در درون دروازه قرار داشت و میلان می توانست 2-0 از یوونتوس پیش افتد.

دراین میان، فدریکو پاستورلو ,مدیر برنامه های این هافبک غنایی در مصاحبه با میلان نیوز ایتالیا گفت: " مونتاری تا دو سال دیگر به کار خود در باشگاه میلان ادامه خواهد داد. برای عقد قرارداد تنها کارهای تشریفاتی و رسمی آن باقی مانده و مشکلی از این بابت وجود ندارد و میلان به زودی رسما این انتفال را اعلام می کند. مونتاری آماده بود تا پیش از پایان فصل با گالیانی در این رابطه صحبت کند ؛چرا که او از تصمیم خود مطمئن بود. در هر صورت فرصت خوبی برای گالیانی و خود بازیکن فراهم ش؛د چرا که گالیانی  به کیفیت و همچنین انگیزه فوق العاده او باور داشت و مونتاری از آن دسته بازیکنانی است که در بازی ها تفاوت را رقم می زند"

دیدگاه‌ها