کد خبر : 75183 | 14 اردیبهشت 1391 ساعت 08:30 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسی از رکورد گردمولر گذشت

لیونل مسی باز هم رکورد شکست و به رکورد 68 گل ردر یک فصل گرد مولر رسید.

مسی از رکورد گردمولر گذشت

ليونل مسي باز هم رکورد شکست و به رکورد 68 گل در يک فصل گرد مولر رسيد. با گل‌هاي او بود که بارسلونا توانست چهار بر يک مقابل مالاگا به برتري برسد. مسي با زدن اين گل‌ها توانست از رکورد گرد مولر در فصل 73-1972 در زمينه به ثمر رساندن گل در تمامي رقابت‌ها عبور کند.

کارلس پويول اولين گل بازي را در دقيقه 14 زد. مسي و آندرس اينيستا از سمت راست همکاري کردند و سپس اينيستا توپ را سانتر کرد و پويول به آساني دروازه کارلوس کامني را گشود.

روندون در دقيقه 27 گل تساوي را به ثمر رساند. خسوس گومس توپ را سانتر کرد و اين بازيکن ونزوئلايي با ضربه سري شيرجه‌اي گل‌زني کرد.

اما شور و شوق مالاگا ادامه‌اي نداشت و بارسلونا در دقيقه 34 با خطايي که روي اينيستا انجام شد به يک ضربه پنالتي رسيد. مسي پشت توپ ايستاد و آن را به مرکز دروازه زد و برتري را به بارسلونا بازگرداند.

در دقيقه 59 بود که دودا در محوطه جريمه دير براي زدن توپ اقدام کرد و مسي را سرنگون کرد،‌و خود مسي پشت توپ ايستاد و باز هم دروازه کامني را باز کرد.

مسي متوقف نشد، و در دقيقه 64 هت‌تريک خود را کامل کرد. پاس عمقي هوشمندانه اينيستا به مسي رسيد و او از دفاع گذشت و توپ را از روي سر کامني عبور داد و از رکورد گرد مولر هم گذشت.

مردان مانوئل پيگريني نتوانستند کاري از پيش ببرند و تيم پپ گوارديولا بازي را کنترل کرد و به پيروزي رسيد.

بارسا با اين برد 87 امتيازي شد و مالاگا هم با 55 امتياز چهارم ماند.

دیدگاه‌ها