کد خبر : 63305 | 07 دی 1390 ساعت 14:14 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیر عابدینی:وضعیت داماش اسف بار است

مدیر عامل باشگاه داماش با ابراز تاسف از وضعیت تیمش گفت: داماش مانند یک بیمار محتضر است که در حال حاضر برای درمانش نمی توان هیچ کاری انجام داد.

امیر عابدینی:وضعیت داماش اسف بار است

   امير عابديني در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پس از کناره‌گيري شفاهي ابراهيم قاسم پور اظهار کرد: قاسم پور در شرايط بسيار سختي قرار داشت و نمي‌توانست خودش را با شرايط موجود باشگاه تطبيق دهد. او به شدت نگران وضعيت مالي باشگاه بود و واقعا دلش براي تيم مي‌سوخت. من سه‌شنبه هم به او گفتم که براي تصميم بهتر است استخاره کند، چون ديدم که شرايطش خيلي سخت است. البته او فکر مي‌کرد، مشکلات مالي حل مي‌شود و من هم بر همين باور بودم، اما با تصميم‌هايي که درباره باشگاه در حال گرفته شدن است، فکر نمي کنم بشود، کاري کرد.


وي ادامه داد: انگار ما روي سيم خاردار راه مي‌رويم! قاسمپور نمي‌توانست اين شرايط را تحمل کند. بازيکنان هم که به تيم و من تعهد حرفه‌اي و اخلاقي دارند و به نوعي با شرايط مي‌سازند، اما تاکنون هيچ کس دست ما را نگرفته‌ است. تنها کساني که براي ما دلسوزي کردند مسئولان استان بودند که آن‌ها هم فقط همدلي کردند و از مسئولان ذيربط درخواست کردند که به ما کمک شود، ولي هيچ کس جواب آن‌ها را هم نداد.

عابديني در ادامه، وضعيت باشگاهش را اسف بار توصيف و خاطر نشان کرد: زماني مسئولان يک باشگاه پول و زماني هم اختيار لازم را براي انجام خواسته‌هايشان ندارند، اما اکنون ما نه پول داريم و نه اختيار! بازيکنان هم با سختي پاي تيم ايستاده‌اند و من به لطايف الحيل هزينه باشگاه را تامين مي‌کنم. با اين وضعيت معلوم است که سرمربي نمي‌تواند بماند و ما هم که نمي توانيم کسي را اسير کنيم.

وي همچنين درباره احتمال اين که باشگاه داماش به فرد يا نهاد ديگري واگذار شود هم گفت: در حال حاضر ما حتي اختيار واگذار کردن باشگاه را هم نداريم. در شرايط فعلي داماش مانند يک بيمار محتضر است که ما نه مي توانيم برايش پزشک بياوريم، نه برايش خرج کنيم، نه از او مراقبت کنيم و نه حتي او را به جاي ديگري منتقل کنيم که درمان شود. نتيجه اين وضعيت هم که معلوم است!.


مدير عامل باشگاه داماش در ادامه و در پاسخ به اين سوال که سرمربي آينده داماش چه کسي خواهد بود، تصريح کرد: چون تا امروز تصور نمي کردم که قاسمپور استعفا دهد، براي جايگزينش فکري نکرده بودم و بنابراين از حالا به دنبال فرد جانشين مي‌روم. اکنون هم فرصت کافي براي استخدام مربي خارجي نداريم و تنها کاري که مي توانيم انجام دهيم اين است که از يک مربي ايراني بخواهم که فداکاري کند و به خاطر من هدايت تيم را برعهده بگيرد، چون در شرايط موجود کسي حاضر به کار در اين جا نيست.

عابديني در ادامه به مساله پيوستن مهدوي کيا به پرسپوليس و مخالفت مصطفي دنيزلي با اين انتقال هم اشاره کرد و با بيان اين که «مهدوي کيا بازي خورد!» گفت: پس از پايان نيم فصل اول، شخص رويانيان به مهدي زنگ زد و به او گفت که به آمدن به پرسپوليس فکر کند. مهدي پس از اين تماس نزد من آمد و با من صحبت کرد . من در آن هنگام به رويانيان زنگ زدم و پرسيدم آيا مطمئن است که مهدي را مي‌خواهم يا خير؟ او گفت مانند من فکر مي‌کند و دوست دارد که مهدوي کيا که از اسطوره‌هاي پرسپوليس است در خانه خودش از فوتبال خداحافظي کند و مهم نيست چند بازي انجام دهد. اين حرف قشنگي است.

عابديني ادامه داد: اما دنيزلي يک مربي حرفه‌اي است و کاري به اين حرف‌هاي احساسي ندارد. اينجاست که مديريت و هويت تيمي به کار مي‌آيد. پرسپوليس هويتش را از دنيزلي نگرفته است، بلکه هويتش را به او مي‌دهد. اينجاست که بايد هويت را حفظ کرد. بايد به دنيزلي گفته مي شد که مهدوي کيا اسطوره باشگاه است و دل هواداران به عشق او مي‌تپد و بايد در خانه از فوتبال خداحافظي کند. در آن صورت دنيزلي هم تفهيم مي‌شد.

مدير عامل باشگاه داماش در پايان با رد شايعه پيشنهادش به مهدوي کيا براي سرمربيگري تيم گفت: اکنون اصلا نيازي نيست که مهدي سرمربي شود. اگر او در زمين راه هم برود مدير است و با حرف‌ها و رفتارش در رختکن، روي نيمکت و خارج از زمين مسايل را مديريت مي‌کند. اگر او به تيم بازگردد و در اين شرايط به من کمک کند، عين صواب است.

 
 

دیدگاه‌ها