کد خبر : 62181 | 26 آذر 1390 ساعت 13:11 | 579 بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس: سانتوس فقط نیمار نیست

ستاره‌ی تازه وارد تیم بارسلونا تیم سانتوس را خلاصه در نیمار نمی‌داند.

فابرگاس: سانتوس فقط نیمار نیست

 ديدار پاياني جام جهاني باشگاه‌ها يک شنبه در ژاپن برگزار مي‌شود و بارسلونا براي به دست آوردن سومين جام فصل بايد به مصاف سانتوس قهرمان آمريکاي لاتين برود.

 فابرگاس که نخستين حضورش را در اين تورنمنت تجربه مي‌کند، در آستانه‌ي ديدار مقابل اين تيم گفت: نيمار در تيم سانتوس حضور دارد. او يک بازيکن کاملا تکنيکي است، اما اين تيم فقط به سانتوس خلاصه نمي‌شود.

 ستاره‌ي پيشين تيم آرسنال درباره‌ي حضور احتمالي نيمار در بارسلونا گفت: کاري به آينده ندارم. در حال حاضر او دشمن ماست و در تيم رقيب قرار دارد. وقتي به بارسلونا آمد با هم دوست مي‌شويم اما فردا بايد به تيم آنها 4، 5 گل بزنيم!

 فابرگاس درباره‌ي اولين حضورش در جام جهاني باشگاه‌ها هم گفت: خوشحال و هيجان‌زده‌ام. مي توانم در ديداري بازي کنم که حاصل تلاش يک‌ساله‌ي ساير بازيکنان بوده است. در صورتي که در ترکيب قرار داشته باشم با تمام وجود بازي خواهم کرد.

 وي درباره‌ي مشکل اختلاف زماني زياد ژاپن با اسپانيا گفت: کم‌کم به مسائل عادت مي‌کنيم. ژاپن با اسپانيا 8 ساعت اختلاف دارد و اين مساله در اوايل حضور ما در اين کشور کمي براي‌مان مشکل ايجاد کرده بود، اما در حال حاضر مشکل خاصي در اين زمينه نداريم.

 فابرگاس در پايان درباره‌ي انگيزه‌ي آبي و اناري‌ها براي شکست سانتوس اين‌گونه اظهارنظر کرد: قهرماني در اين جام مي‌تواند به اين معنا باشد که ما رسما بهترين تيم فوتبال جهان هستيم. اين بازي به نوعي يک ميهماني است، مجلسي که پس از قهرماني در اروپا براي تيم ترتيب داده شده است.

دیدگاه‌ها