کد خبر : 61785 | 22 آذر 1390 ساعت 11:47 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

یواخیم لو: اوزیل بهترین هافبك وسط جهان است

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بر این باور است که بایرن‌ مونیخ با بازیکنانی که در اختیار دارد، می‌تواند سطح فوتبال خود را به سطح بارسلونا و رئال مادرید برساند.

یواخیم لو: اوزیل بهترین هافبك وسط جهان است

  بايرن‌ مونيخ فصل جديد رقابت‌هاي بوندسليگا را خوب شروع کرده و در حال حاضر با 34 امتياز در صدر جدول رده بندي قرار دارد. اين تيم همچنين در ليگ قهرمانان اروپا نمايش خوبي داشت و به عنوان تيم اول گروهش به مرحله حذفي صعود کرد.

يواخيم لو سرمربي موفق تيم ملي فوتبال آلمان بر اين باور است که تيم بايرن‌ مونيخ مي‌تواند خود را به سطح فوتبال بارسلونا و رئال مادريد برساند.

وي که در نخستين ال کلاسيکو فصل در سانتياگو برنابئو حضور داشت، گفت: بر اين باورم که رئال مادريد و بارسلونا بهترين فوتبال را در سطح جهان به نمايش مي گذارند. بعد از اين دو تيم، تيم‌هاي قدرتمند انگليسي در رده‌هاي بعدي قرار دارند، اما بايد به اين مساله اشاره کنم که بايرن‌ مونيخ هم فوتبال بسيار زيبايي را به نمايش مي‌گذارد و مي‌تواند خود را به سطح بارسلونا و رئال مادريد برساند.

لو که درخشش خيره کننده‌اي با تيم ملي فوتبال آلمان در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي داشت و تيمش از مدعيان اصلي قهرماني در يورو 2012 به شمار مي‌آيد افزود: بارسلونا و رئال مادريد از لحاظ فني و تراکم ستاره‌ها در اوج هستند. درباره بازي دو تيم هم بايد بگويم که بازيکنان رئال مادريد در اين ديدار براي پيروزي کاملا متحد شده بودند و بازي پاياپايي را ارائه دادند. ژوزه مورينيو تيم بسيار خوبي را ساخته و پرداخته است و بايد او را تحسين کرد.

لو در پايان سخنان خود به ستايش از مسوت اوزيل هافبک آلماني رئال مادريد پرداخت و گفت: اوزيل بازيکن بسيار خوبي است. بر اين باورم که او بهترين هافبک وسط فوتبال جهان است.

 
 

دیدگاه‌ها