کد خبر : 61756 | 21 آذر 1390 ساعت 23:12 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین مصاف دو اسطوره در المپیکو

مصافی میان الساندرو دل پیرو و فرانچسکو توتی، دو کاپیتان، دو ستاره، دو الگو، دو نمونه و دو اسطوره و پرچم دار فوتبال کشور و باشگاه شان.

آخرین مصاف دو اسطوره در المپیکو
 
 زمانی دیدار یووه و رم، برای سال های زیادی مصاف دو تیم برای فتح اسکودتو بود. حالا کمی شرایط فرق کرده، هر دو تیم با افتی روبرو بودند و حالا بعد از گذشت چند سال به خود آمدند و دست به تغییرات اساسی زدند تا یک بار دیگر برگردند. به نظر میرسد که در راهی که پیش گرفته اند نیز موفق اند و به زودی این دو بار دیگر به صدر تیم های ایتالیایی بازخواهند گشت.

در این میان تیم شمالی گوی سبقت را با سرعت بیشتری در پیش گرفته و نسبت به رقیب پایتخت نشین بهتر و قدرتمندتر ظاهر شده و نتایج بهتری کسب کرده. با این حال برای تبدیل به قدرتمندترین و بهترین تیم سرزمین چکمه ای همچنان به مبارزات و تلاش خود ادامه دهند.

اما این مصاف جدا از مبارزه دو تیم، نمایش و بازی دو اسطوره در تاریخ دو باشگاه را به یاد می آورد. مصافی میان الساندرو دل پیرو و فرانچسکو توتی، دو کاپیتان، دو ستاره، دو الگو، دو نمونه و دو اسطوره و پرچم دار فوتبال کشور و باشگاه شان. دو پرچم داری که در فوتبال کشور به تنهایی این عنوان باارزش را به دوش می کشند و حالا با گذشت سال ها و مبارزات بسیار دیدنی و حساسی که برابر یکدیگر انجام دادند به سال پایانی مصاف برابر هم می رسند. به سالی که برای هر دو مهم و ویژه است اما مطمئنا برای شماره ده بیانکونری ویژه تر و مهم تر خواهد بود.

این آخرین حضور الکس در المپیکوی شهر رم و دیدار برابر این تیم و کاپیتان محبوب اش است. این 90 دقیقه می تواند اخرین خنده های الکس در المپیکو را به یاد بیاورد و آخرین روبوسی های میان این دو بزرگ .

مطمئنا این آخرین مصاف برای توتی که همچنان تا پایان فصل 2014 در کنار رم خواهد ماند نیست اما آخرین مصاف برابر دل پیرویی ست که در المپیکوی این شهر نیز بارها به میدان رفت و درخشید.

این آخرین شانس برای اسطوره بیانکونری ست که به لحظات دیدنی و تاریخی فکر می کند که می تواند در طول بازی ثبت کند و به اخرین لبخندهایش برابر توتی و جالوروسی ها می اندیشد.

به هر حال این آخرین مصاف توتی و دل پیرو در رم است و تنها یک مصاف برای این دو بزرگ در تورینو می ماند و حالا همه منتظر هیجان مصاف دیدنی و حساس الساندرو دل پیرو و فرانچسکو توتی همانند همیشه اند.

دیدگاه‌ها