کد خبر : 61485 | 19 آذر 1390 ساعت 11:01 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

آشتیانی:در بازیكنان پرسپولیس غیرت ندیدم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد شدید از عملکرد این تیم در داربی جام حذفی گفت: استقلال مستحق این پیروزی بود، چون بازیکنان پرسپولیس با غیرت بازی نمی‌کردند.

آشتیانی:در بازیكنان پرسپولیس غیرت ندیدم

 ابراهيم آشتياني با انتقاد شديد از عملکرد تيم فوتبال پرسپوليس برابر استقلال و شکست سه بر صفر برابر اين تيم اظهار کرد: بازيکنان پرسپوليس طوري بازي مي‌کردند که انگار هيچ اتفاقي نيفتاده است. حتي تا آخر بازي استقلال بهتر از پرسپوليس بود و اين پيروزي حق آبي پوشان بود. من هيچ غيرتي در بازيکنان پرسپوليس نديدم.

 وي در ادامه گفت: پرسپوليس هم اکنون با هيچ مشکل مالي روبرو نيست و فقط مشکل فني دارد. اگر استقلال در بازي جمعه خوب دفاع مي‌کرد در عوض در ضد حمله هم خوب کار مي‌کرد، اما پرسپوليس در تمام زمان بازي نمي‌دانست که چه‌کاره است.

 پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: تنها چيزي که مرا بسيار آزار مي‌دهد اين است که پرسپوليس دارد هواداراني را که در طول سال‌ها جمع شده‌اند را از دست مي‌دهد. سابق بر اين طرفداران استقلال يک چهارم هواداران پرسپوليس بودند، اما اکنون غصه من اين است که طرفداراني را که بازيکنان پيشين پرسپوليس با خون و دل جمع کرده بودند کم کم از کنار تيم دور مي‌شوند.

 وي در باره عملکرد حميد استيلي در راس کادر فني پرسپوليس نيز خاطر نشان کرد: استيلي مي‌گويد «همين هست که هست» اما من مي‌گويم با فوتبال سنتي نمي‌شود قهرمان شد. پرسپوليس امروز از فوتبال دنيا که هيچ، از فوتبال ايران هم عقب است. با گفتن «آنقدر بدويد تا گل بزنيد» نمي‌شود به بازيکنان انگيزه داد. هر تيمي که جلوي پرسپوليس مي‌ايستد، به راحتي دفاع مي‌کند و در ضد حمله دفاع کند پرسپوليس را جا مي‌گذارد.

 وي افزود: اول فصل به حبيب کاشاني گفتم که پرسپوليس به يک کميته فني قوي نياز دارد تا بتواند کادر فني را حمايت کند و در مواقع لازم با آن‌ها مشورت دهد. پرسپوليس، پيشکسوتان و مربيان با دانشي دارد که مي‌تواند اين وظيفه را بر عهده بگيرد.

 آشتياني همچنين درباره سرمربي بعدي پرسپوليس گفت: پرسپوليس بايد کسي را به عنوان سرمربي انتخاب کند که شايسته اين پست باشد، اما من مي‌گويم که اکنون نه دنيزلي به پرسپوليس مي‌آيد نه اريکسون و نه مانند آن‌ها و در نهايت مديران باشگاه به يک مربي درجه چندم کروات مي‌رسند که کارنامه آن‌ها در فوتبال ايران مشخص است.

 بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: اگر يک مربي خارجي به پرسپوليس بيايد، تا بخواهد با ظرفيت بازيکنان و کيفيت کارشان آشنا شود، فصل تمام شده است. پرسپوليس اکنون پيش از اين که به يک مربي خارجي نياز داشته باشد به يک کميته فني قدرتمند نياز دارد، چرا که اين تيم شديدا با مشکل فني روبرو است.

 وي در پايان گفت: من 60 سال است که در فوتبال هستم. با تجربه‌اي که دارم در ابتداي فصل به کاشاني گفتم که اگر تيم اين گونه به کارش ادامه دهد، موفق نمي‌شود، اما او به حرفم گوش نکرد و من به او گفتم که روزي مردم جوابت را مي‌دهند که ديديد همين اتفاق هم رخ داد. سوال من اين است که مگر مي‌شود کادر فني تيمي مثل پرسپوليس را با لابي انتخاب کرد؟

دیدگاه‌ها