کد خبر : 61479 | 19 آذر 1390 ساعت 10:31 | 628 بازدید | 0 دیدگاه

فرگوسن:با تمام وجود در لیگ اروپا می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با تغییر موضع 180 درجه‌ای از عزم تیمش برای قهرمانی در لیگ اروپا سخن گفت.

فرگوسن:با تمام وجود در لیگ اروپا می‌جنگیم

 الکس فرگوسن که پس از کنار رفتن تيمش از ليگ قهرمانان اروپا نسبت به برنامه‌ريزي اين رقابت‌ها اعتراض و اعتبار ليگ اروپا را به نوعي زير سوال برده بود، پس از روبرو شدن با واکنش پلاتيني در تغييرنظر 180 درجه‌اي عنوان کرد که تيمش با تمام وجود براي قهرماني در ليگ اروپا خواهد جنگيد.

 فرگوسن درباره‌ي حضور تيمش در ليگ اروپا گفت: ليگ اروپا يک رقابت معتبر است که تيم‌هاي قدرتمندي در آن حضور دارند. کافيست نگاهي به وضعيت تيم‌هايي که در آن حضور دارند داشته باشيم.

 سرمربي اسکاتلندي شياطين سرخ در حالي اين اظهارنظر را مطرح کرد که پيش از اين گفته بود که حضور منچستريونايتد در ليگ اروپا براي آنها يک مجازات است.

 فرگوسن درباره‌ي اظهارات قبلي‌اش گفت: من پس از حذف گفتم که حضور در ليگ اروپا به نوعي مجازات تيم ماست. دليل صحبتم اين بود که تيم ما 20 سال است فقط به ليگ قهرمانان اروپا فکر مي‌کند. تا حالا فقط به قهرماني در اين رقابت‌ها فکر مي‌کرديم و حالا بايد به ليگ اروپا فکر کنيم. منظورم از لفظ مجازات بيان نااميدي و ناراحتي بود چرا که تيمي که در چهار سال گذشته سه بار به فينال راه پيدا کرده حالا شانسي براي رسيدن به موفقيت در اين رقابت‌ها ندارد.

 سرمربي منچستريونايتد درباره‌ي حضور در ليگ اروپا هم گفت: در ليگ اروپا با تيم‌هاي ضعيفي روبرو نخواهيم شد. ليگ اروپا رقابتي است که با تمام وجود براي قهرماني در آن تلاش خواهيم کرد.

 منچستريونايتد آخرين بار در سال 1995 در ليگ اروپا بازي کرد که به دليل گل زده‌ي کمتر در خانه‌ي حريف مقابل ويکتوريا ولگوگراد در دور اول کنار رفت.

دیدگاه‌ها