کد خبر : 61285 | 17 آذر 1390 ساعت 15:02 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

فریبا:نتیجه دربی به رتبه ربط ندارد

مربی استقلال معتقد است که بازی استقلال و پرسپولیس به جایگاه آن‌ها در لیگ مربوط نمی‌شود و این بازی شرایط خاص خودش را دارد.

فریبا:نتیجه دربی به رتبه ربط ندارد

 بهتاش فريبا در مورد شرايط تيم استقلال براي رويارويي با پرسپوليس در هفتاد و سومين داربي پايتخت گفت: تيم ما وضعيت خوبي دارد و بازيکنان از نظر روحي در شرايط خوبي به سر مي‌برند. وضعيت آن‌ها از نظر تمريني هم بد نيست.

 فريبا افزود: در ليگ جايگاه ما خوب است اما بازي برابر پرسپوليس به جايگاه دو تيم در ليگ مربوط نمي‌شود و اين مسابقه شرايط خاص خودش را دارد. هر تيمي که بتواند آرامش خودش را حفظ کند و کارهاي تاکتيکي‌اش را انجام دهد و همچنين بتواند از موقعيت‌هاي کم به دست آمده استفاده کند، پيروز مي‌شود.

 مربي استقلال در مورد حضور جباري در ترکيب اصلي برابر پرسپوليس گفت: هنوز هيچ تصميمي در اين مورد گرفته نشده است. امشب جلسه کادر فني برگزار مي‌شود و پرويز مظلومي در اين مورد تصميم گيري مي‌کند.

 فريبا در مورد شايعه جدايي کرار از استقلال گفت: ما هم در اين مورد شنيده‌ايم که او صحبت‌هايي در مورد جدايي انجام داده است و اگر او از تيم ما جدا شود، بايد جايگزيني براي او پيدا کنيم.

 وي در مورد نتيجه‌ بازي برابر پرسپوليس گفت: نمي‌توان نتيجه‌ اين بازي را پيش‌بيني کرد، اما اميدوار هستيم که بازي خوبي برگزار شود. دوست داشتيم که شرايط دو تيم طوري بود که از تمام پتانسيل‌شان استفاده مي‌کردند و تمام نفرات خود را در اختيار داشتند تا تماشاگراني که از شهرستان به تهران مي‌آيند، بتوانند بازي بهتري را مشاهده کنند.

 وي افزود: اين بازي شرايط خاص خودش را دارد و اميدوار هستم که يک بازي خوب و با کيفيت بالا انجام شود.

دیدگاه‌ها