کد خبر : 54500 | 29 شهریور 1390 ساعت 14:54 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

واعظ:ماهم تاوان مدیریت گذشته استقلال رادادیم

مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال با بیان این که رینالدو به دلیل بی انضباطی مشمول جریمه شده بود، گفت: قرارداد رینالدو باید به پایان می‌رسید تا با او تسویه حساب می کردیم.

واعظ:ماهم تاوان مدیریت گذشته استقلال رادادیم

    اميررضا واعظي آشتياني در مورد شکايت رينالدو به فيفا براي دريافت مبلغ قراردادش از باشگاه استقلال که در زمان او امضا شده بود، گفت: ما در سال 88 به مدت يک سال و نيم با رينالدو قرارداد بستيم و طبق قرارداد مبلغي که بايد به او مي داديم را پرداخت کرديم. در طول فصل نيز هر وقت که به بازيکنان پولي را مي داديم معادل قرارداد رينالدو نيز مبلغي را به او پرداخت مي کرديم، اما رينالدو چند مورد سفرهاي خارجي داشت که با بي انضباطي همراه بود و مشمول جريمه شد. حالا هم اگر بخواهند با رينالدو تسويه کنند، بايد اين موارد را در نظر بگيرند.


وي افزود: بحث اين نيست که آن زمان مشکل مالي داشتيم يا خير. بايد قرارداد بازيکن به پايان برسد تا با او تسويه شود. زماني هم که ما از باشگاه استقلال بيرون آمديم، هنوز قرارداد او با استقلال پا برجا بود.


آشتياني ادامه داد: همان طور که تاوان مديريت گذشته استقلال را بايد مي داديم و بدهي‌هاي آن‌ها را تسويه کرديم، آن‌ها نيز بايد اين کار را انجام دهند. مگر زماني که باشگاه استقلال به يونگ بدهکار بود، ما آن را روي سايت باشگاه مطرح کرديم. همچنين بدهي‌هاي ديگري نيز در باشگاه وجود داشت که آن‌ها را پرداخت کرديم.

 
 

دیدگاه‌ها