کد خبر : 54072 | 25 شهریور 1390 ساعت 11:06 | 973 بازدید | 0 دیدگاه

فروش بلیت‌های طبقه اول و 20هزار بلیت طبقه دوم

در فاصله هشت ساعت مانده به دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال بلیت‌های طبقه اول و20 هزار بلیت طبقه بالای ورزشگاه آزادی به فروش رسید.

فروش بلیت‌های طبقه اول و 20هزار بلیت طبقه دوم

 در شرايطي که گيشه‌هاي بليت فروشي ورزشگاه آزادي از ساعت 6 صبح امروز (جمعه) براي فروش بليت‌ بازي باز شده بود تا هواداران دو تيم بتوانند براي داربي امروز بليت تهيه کنند، در حال حاضر بليت‌هاي سکوهاي پايين و 20 هزار بليت طبقه بالاي ورزشگاه آزادي تمام شده است. اين در حالي است که حدود پنج هزار صندلي خالي در طبقه اول ديده مي‌شود.


 *اکنون حدود 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي حضور دارند که سهم تعداد هواداران هر دو تيم برابر است.


 *ورود تماشاگران به ورزشگاه همچنان ادامه دارد، اما به کندي انجام مي‌شود، تا جايي که تمامي خيابان‌هاي منتهي به استاديوم باز است و کوچک‌ترين ترافيکي در جلوي ورودي هاي شرقي و غربي استاديوم ديده نمي‌شود.


 *ماموران راهنمايي و رانندگي اوضاع عبور و مرور اطراف ورزشگاه را کنترل مي‌کنند، اما شرايط تردد در خيابان هاي اطراف ورزشگاه با روزهاي عادي هيچ تفاوتي ندارد.


 * تماشاگران قبل از ورود به استاديوم در دو ايستگاه پي در پي مورد بازرسي بدني قرار مي‌گيرند. آن‌ها حق آوردن هر گونه شئي را به داخل ورزشگاه ندارند و حتي بطري‌هاي آب و نوشابه هم از آن‌ها گرفته مي‌شود.


 *در حال حاضر بليت‌هاي دو هزار توماني طبقه دوم استاديوم فروخته مي‌شود و چيزي حدود 70 تا 80 درصد سکوهاي طبقه بالا هم هنوز خالي است.


 *مسئولان برگزاري مسابقه مشغول چيدن تبليغات دور زمين و هموار کردن چمن استاديوم هستند.


 *رئيس سازمان ليگ برتر به خبرنگار ايسنا گفت: تا جايي که ورزشگاه آزادي جا داشته باشد تماشاگران به داخل استاديوم راه داده مي شوند.

دیدگاه‌ها