کد خبر : 52388 | 06 شهریور 1390 ساعت 02:40 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ولیدعلى:امیدوارم ایران و کویت به جام جهانى بروند

استقلال در این فصل سنت شکنى کرده و به اولین تیم ایرانى بدل شده که از وجود یک بازیکن کویتى استفاده مى کند.

ولیدعلى:امیدوارم ایران و کویت به جام جهانى بروند
«وليدعلى» خيلى زود خودش را در ترکيب آبى ها جا انداخته و اعتماد پرويز مظلومى را هم به خود جلب کرده است. اين بازيکن که حالا بايد تيم ملى کويت را در پيکارهاى مقدماتى جام جهانى همراهى کند؛ اميدوار است تيم ملى کشورش همراه با ايران بتواند حضور در جام جهانى برزيل را تجربه کند.
ولیدعلى پیش از ترک ایران براى حضور در اردوى کویت پیرامون اوضاع استقلال و شرایط لیگ برتر ایران گفت: لیگ برتر ایران از تمام لیگ هاى منطقه قوى تر است و دلیل آن هم زیادتر بودن تعداد تیم ها در قیاس با لیگ هاى کشورهاى عربى و استعداد موجود در فوتبال ایران است.
 از طرف دیگر سطح بازیکنان خارجى شاغل در لیگ شما هم رفته رفته بالا مى رود و همین مساله بر بهبود سطح کیفى کار اثر مثبت مى گذارد.ولیدعلى در مورد وضعیت استقلال گفت: مى دانستم استقلال تیم خوب و پرطرفدارى است اما واقعاً بازى در آن شرایط دیگرى دارد. در هر بازى ده ها هزار تماشاگر براى دیدن شما به ورزشگاه مى آیند و عملکردت دقیقا زیر ذره بین آنهاست.
شما در چنین وضعیتى چاره اى ندارى جز اینکه هر روز در اندیشه پیشرفت باشى.ملى پوش کویتى با اشاره به وضعیت تیم ملى کشورش گفت: ما از سال ۱۹۸۲ تاکنون راهى جام جهانى نشده ایم و فوتبالمان هم در حال تعویض نسل است اما کم کم شرایطمان بهتر مى شود. واقعاً دلم مى خواهد تیم هاى ملى ایران و کویت جزو نمایندگان قاره آسیا در جام جهانى ۲۰۱۴ باشند تا به اتفاق همدیگر راهى برزیل شویم

دیدگاه‌ها