کد خبر : 51919 | 30 مرداد 1390 ساعت 12:36 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

سهرابی:

دیدارشهرداری وتراکتور یکی اززیباترین شهرآوردها

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز گفت:شهرآورد تیم های تراکتورسازی و شهرداری تبریز یکی از جذاب ترین و زیباترین شهرآوردهای کشور خواهدشد.

دیدارشهرداری وتراکتور یکی اززیباترین شهرآوردها

     ''''ميرمعصوم سهرابي'''' گفت: تيم هاي فوتبال شهرداري تبريز و تراکتورسازي از انگيزه خوبي در فصل جاري ليگ برتر برخوردارند و شهرداري آماده ارائه يک بازي خوب و جوانمردانه است.
وي اضافه کرد:ديدار اين دو تيم همواره از جذابيت هاي خاص خود برخوردار بوده و بازي پنجشنبه اين هفته نيز يکي از زيباترين بازي ها و شهرآوردهاي کشور خواهد شد.
سهرابي اظهار داشت: فوتبال تبريز در سال هاي اخير پيشرفت خوبي کرده و از اين رو هواداران دو تيم منتظر يک بازي هجومي و زيبا از سوي دو تيم مي باشند.
وي همچنين در خصوص نتايج تيم فوتبال شهرداري تا پايان هفته چهارم و شکست خانگي مقابل سپاهان، افزود: شکست مقدمه پيروزي است و شهرداري بايد از شکست‌ها درس بگيرد.
سهرابي اظهار داشت:بازيکنان شهرداري بايد ياد بگيرند همانطور که بازي خوبي ارائه مي دهند و با حرکات تاکتيکي خود حريف را در ميدان سر درگم مي ‌کنند بايد تا دقيقه 90 نبض بازي را در دست بگيرند و در دقايق پاياني بازي نيز همانند دقايق آغازين عمل کنند.
وي حضور و حمايت تماشاگران از ديدارهاي خانگي شهرداري تبريز را نشان از عشق و علاقه مردم تبريز به شهر و تيم هاي فوتبال شهرشان دانست و اضافه کرد: هواداران هميشه و در همه حال حامي تيم هاي تبريزي بوده اند و انتظار داريم در ديدار شهرآورد نيز با حضور در ورزشگاه و احترام متقابل به يکديگر، از تيم مورد علاقه خود حمايت کنند.
ديدار دو تيم همشهري تراکتورسازي و شهرداري تبريز از هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي ايران، ساعت 22 روز پنجشنبه سوم شهريورماه سالجاري در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار مي شود.
تراکتورسازي هم اکنون با 9 و شهرداري با 5 امتياز از چهار بازي به ترتيب در رده هاي سوم و يازدهم جدول رده بندي جاي دارند. 
 

دیدگاه‌ها