کد خبر : 48477 | 20 تیر 1390 ساعت 19:46 | 670 بازدید | 0 دیدگاه

خوردبین:بعد از اولادی مهاجم دیگری هم می‌گیریم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از اولادی به جذب مهاجم دیگری هم هستیم.

خوردبین:بعد از اولادی مهاجم دیگری هم می‌گیریم

 به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس محمود خوردبين درباره جزييات جلسه کميته فني گفت: استيلي گزارشي از تمرينات، آمادگي بازيکنان در تمرين، شرايط تيم و... را ارائه داد و در رابطه با اردوي تيم در ترکيه بحث و تبادل نظر شد.

 وي درباره احتمال لغو اردوي ترکيه به خاطر عدم حضور بازيکنان دعوت شده به تيم ملي، گفت: صحبتي از لغو اين اردو مطرح نبود ولي در هر صورت بايد ببينيم چه بازيکناني به اردوي تيم ملي مي‌روند و چه بازيکناني از ليست اين تيم کنار گذاشته مي شوند تا بر اساس آن تصميم گيري شود. برنامه کادر فني و باشگاه اين است که اين اردو تحت هر شرايطي برگزار شود.

 خوردبين در مورد برنامه باشگاه براي جذب مهاجمي ديگر پس از عقد قرارداد با اولادي، افزود: کادر فني به دنبال جذب يک مهاجم ديگر است. خواه اين بازيکن از ليگ برتر باشد يا بازيکن خارجي.

 وي ادامه داد: باشگاه برنامه‌هايي نيز براي جذب بازيکنان مناسبي از ليگ دسته اول و زير 23 سال دارد که در حال حاضر اولويت ما بازيکنان ليگ برتري است.

 عضو کميته فني پرسپوليس، در پايان درباره حضور کريم انصاري فرد در پرسپوليس، خاطرنشان کرد: کادر فني و استيلي خواهان جذب انصاري فرد هستند و در صورت تمايل اين بازيکن، باشگاه آمادگي عقد قرارداد با او را دارد.

 
 

دیدگاه‌ها