کد خبر : 47978 | 14 تیر 1390 ساعت 15:06 | 617 بازدید | 0 دیدگاه

تا 10 روز دیگر طلب بازیکنان را پرداخت می‌کنم

فتح‌الله‌زاده: هدف بزرگ من قهرمانی استقلال در آسیاست

سرپرست باشگاه استقلال پس از حضور در اردوی آبی‌ها در کردان کرج گفت: کسب جام قهرمانی در لیگ برتر مهم‌ است، اما هدف بزرگ‌تر قهرمانی در آسیا است.

فتح‌الله‌زاده: هدف بزرگ من قهرمانی استقلال در آسیاست

  علي فتح‌الله زاده از روزي که استقلالي‌ها براي برگزاري اردو راهي کردان کرج شده بودند اين قول را داده بود که يک روز در کنار آنها باشد. به همين دليل امروز به همراه اميدوار رضايي و آتيلا حجازي راهي محل اردوي آبي پوشان شد.
بازيکنان استقلال صبح تمرين کردند که در اين جلسه تمريني فرهاد مجيدي غايب بود. سرپرست باشگاه استقلال به همراه اميدوار رضايي و حجازي زماني به محل اردو رسيدند که استقلالي‌ها خود را براي صرف ناهار آماده مي‌کردند. پرويز مظلومي با ديدن فتح‌الله‌زاده و رضايي براي خوشامدگويي به سمت‌شان رفت و از حضورشان تشکر کرد.

سرپرست باشگاه استقلال پس از صرف ناهار با بازيکنان، از آنها خواست همانجا بمانند تا دقايقي برايشان صحبت کند. فتح‌الله‌زاده خطاب به بازيکنان گفت: من به شما خسته نباشيد مي‌گويم. سال گذشته زحمات زيادي کشيديد. امسال تيم را براي قهرماني مي‌بنديم. براي قهرماني ليگ خيلي انگيزه داريم، اما من هدف بزرگ‌تري دارم، آن‌هم قهرماني در آسيا است. نگران مسائل جانبي نباشيد تا 10 روز ديگر طلب‌ها پرداخته مي‌شود. امروز عصر هم جلسه‌اي با سرپرست وزارت ورزش دارم تا مشکلات را با او در ميان بگذارم. بدانيد همان‌طور که به ما وفادار بوده‌ايد من هم به شما وفادار مي‌مانم.

فتح‌الله زاده و اميدوار رضايي به دليل اينکه سرپرست باشگاه استقلال عصر امروز با سرپرست وزارت ورزش جلسه دارد، سريعا کمپ استقلال را ترک کردند و به تهران بازگشتند. تيم استقلال امروز بعدازظهر ساعت 18 تمرينات خود را پيگيري مي‌کند.

 

دیدگاه‌ها