کد خبر : 47977 | 14 تیر 1390 ساعت 14:43 | 675 بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت سپاهان در نقل و انتقالات

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: نویدکیا زمانی که در حال تمدید قرارداد با سپاهان بود اعلام کرد که در شرف ازدواج است و خانواده او خواسته‌اند به فوتبالش خاتمه دهد.

وضعیت سپاهان در نقل و انتقالات

   غلامحسين حسيني رئيس هيئت مديره باشگاه سپاهان درباره وضعيت سپاهان در نقل و انتقالات صحبت‌هاي زير را انجام داد:

* از وضعيت سپاهان در نقل و انتقالات رضايت داريد؟
تا اينجا راضي بوديم. در بحث دروازه با لوکا بوناچيچ جلسه‌اي داريم تا از بين چهار گزينه‌اي که مدنظرمان است يکي را انتخاب کنيم. در يکي دو پست ديگر هم کارهايي در حال صورت گرفتن است.

* قضيه مذاکره با سيدجلال حسيني چيست؟
در حال تلاش هستيم تا اين بازيکن را در سپاهان حفظ کنيم. او بازيکن خوبي است که هواداران هم به او علاقه دارند. باشگاه تلاش زيادي مي‌کند تا حسيني بماند اما هنوز اين امر ميسر نشده است. منتظر هستيم حسيني از اتريش بازگردد تا ببينيم خودش چه تصميمي دارد. اگر حسيني نخواست مذاکراتش با استقلال را ادامه دهد قطعا با او مذاکرات را ادامه مي‌دهيم.

* براي بازگرداندن مهدي رحمتي برنامه‌اي نداريد؟
مهدي رحمتي با استقلال قرارداد بسته و کاري نمي‌توان کرد. سپاهان مي‌خواهد قانون‌مدار باشد. ما از رفتارهاي غيراخلاقي و غيرطبيعي به دور هستيم. در مذاکره با سيدجلال حسيني هم ابتدا منتظر مي‌شويم تکليف او با استقلال مشخص شود. ما قبل از اعزام تيم ملي به اتريش با سيدجلال رايزني داشتيم و مي‌خواهيم آنچه به نفع باشگاه است محقق شود.

* شنيده بوديم جانواريو حاضر نبود به دليل کم شدن مبلغ قراردادش در سپاهان بماند.
در صحبتي که با جانواريو داشتيم توافق روي حد وسط مبلغ شد. البته مبلغ قرارداد جانواريو خيلي زيادتر از سقف قرارداد نيست و در قالب بخشنامه فدراسيون تنظيم شده است. باشگاه سپاهان با هماهنگي سازمان ليگ و امتيازاتي که به تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمان آسيا داده شده با جانواريو مذاکره کرد. او از بخشي از حق و حقوقش گذشت و باشگاه سپاهان هم ارفاق کرد.

* شنيده مي‌شود محرم نويدکيا به دليل مشکلاتي که با بوناچيچ دارد قصد خداحافظي از فوتبال دارد؟
هنوز حرف قطعي در اين زمينه زده نشده است. قرار است در جلسه‌اي که بين نويدکيا و مديريت باشگاه صورت مي‌گيرد اين قضيه حل شود. نويدکيا زماني که در حال تمديد قرارداد با سپاهان بود اعلام کرد که در شرف ازدواج است و خانواده او از وي خواسته‌اند به فوتبالش خاتمه دهد. همان موقع از او خواستيم از اين تصميمش صرف‌نظر کند چرا که سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا به چنين بازيکني نياز دارد.

* رضايتنامه خسرو حيدري صادر شد يا خير؟
او اکنون بازيکن سپاهان است و اين در قراردادش هم ثبت شده است. در تاريخ مقرري که قرار بود بيايد و تکليفش را مشخص کند در مسافرت بود و ما هم به اميد اينکه حيدري بازيکن سپاهان است با بازيکناني که در پست او بودند صحبت نکرديم. سپس در فاصله يک روز مانده به آن تاريخ مقرر به باشگاه مراجعه کرد و گفت که‌ رضايتنامه‌اش را مي‌خواهد.
من خسرو حيدري و شخصيت او را دوست دارم اما امسال فرآيندهايي مد شده و يکسري واسطه‌ها باعث شده‌اند که بين خسرو حيدري و باشگاه سپاهان چنين بحث‌هايي مطرح شود و فکر او را منحرف و هوايي کردند.

* حيدري اگر قصد جدايي داشته باشد برود چه مبلغي به سپاهان بايد بپردازد؟
باشگاه هنوز تصميمي در اين خصوص نگرفته است. به حرمت حضور حيدري در سپاهان با هيچ بازيکني در اين پست صحبت نکرده‌ايم. او هم دلايلي مثل بحث خانواده و را مطرح کرده و اگر هيئت مديره تصميم به صدور رضايتنامه حيدري کند آن موقع درباره اين مبلغ صحبت مي‌کنيم.

* نقل و انتقالات را چگونه ديديد؟
من اصولا خيلي وارد کارهاي اجرايي نمي‌شوم اما اين فصل احساس کردم که بايد در کنار ساکت فعال‌تر باشم. تاکنون باشگاه زحمات زيادي براي جذب بازيکنان کشيده است. بعضي تيم‌هاي بيروني دنبال نتيجه نگرفتن سپاهان بودند و مي‌خواستند موقعيت تيم را خراب کنند و مجبور شدم خودم در بدو کار ورود کنم.

 

دیدگاه‌ها