کد خبر : 46823 | 31 خرداد 1390 ساعت 10:56 | 734 بازدید | 0 دیدگاه

آیین تجلیل از تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال به 14 تیر ماه موكول شد

آیین تجلیل از تیم های پرسپولیس و استقلال، قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران که قرار بود امروز سه شنبه توسط هیات فوتبال استان تهران برگزار شود، به 14 تیر ماه موکول شد.

آیین تجلیل از تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال به 14 تیر ماه موكول شد

 مسوول روابط عمومي هيات فوتبال استان تهران گفت: اين آيين با عنوان ''تجليل از قهرمانان فوتبال و فوتسال استان تهران'' و با حضور ''علي کفاشيان'' رييس فدراسيون فوتبال، سيد ''رضا افتخاري'' مديرکل تربيت بدني استان تهران و سرپرستان باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس در تالار مهرباني مجموعه ورزشي انقلاب برگزار خواهد شد.
 ''عباس تيموري'' افزود: آيين ياد شده با توجه به شرکت تيم فوتسال شهيد منصوري قرچک در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا در کشور قطر، به زمان ديگري موکول شده است.
 وي اظهار داشت: در اين آيين علاوه بر تيم هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال از تيم هاي استقلال جنوب، نيروي زميني و داماش تهران نيز که فصل گذشته به ليگ دسته اول باشگاه هاي ايران صعود کردند، تجليل مي شود.
 وي خاطرنشان کرد: در آيين تجليل از قهرمانان فوتبال و فوتسال استان تهران از تيم هاي قهرمان و نايب قهرمان مسابقات باشگاه هاي اين استان در تمام رده هاي سني و در دو بخش بانوان و مردان نيز با اهداي تنديس يادبود، تجليل خواهند شد. 
 

دیدگاه‌ها