کد خبر : 46801 | 31 خرداد 1390 ساعت 08:48 | 822 بازدید | 0 دیدگاه

استیلی باید به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شود

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق تصمیمی که کمیته فنی روز گذشته گرفت استیلی باید به عنوان سرمربی جدید معرفی شود.

استیلی باید به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی شود

 به گزارش خبرگزاري فارس، محمد پنجعلي در خصوص اينکه با رد پيشنهاد کميته فني از سوي علي دايي چه کسي به‌ عنوان سرمربي انتخاب مي‌شود، اظهار داشت: طبق همان تصميمي که کميته فني ديروز گرفته استيلي بايد به عنوان سرمربي جديد معرفي شود چون اين تيم نمي‌تواند بدون مربي بماند. البته اکنون در باشگاه جلسه داريم و به احتمال زياد با علي دايي صحبت مي‌کنيم تا دليل رد پيشنهادش را بدانيم.

 عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که چرا با وجودي که مي‌دانستند علي دايي و حبيب کاشاني نمي‌توانند با هم کار کنند، بار ديگر بر انتخاب دايي تاکيد کردند، گفت: تفکر ما اين بود که اين دو اگر در يک اتاق بنشينند و صحبت‌هايشان را انجام دهند مشکل حل مي‌شود. ما به لحاظ تجربي اين اعتقاد را داشتيم. خيلي از دعواها نهايتا منجر به آشتي مي‌شود. روي شناختي که از هر دو عزيز داشتيم، به اين نتيجه رسيديم و گفتيم يک ريش سفيدي هم پيدا شود تا اين دو را به هم آشتي دهد. وقت کمي هم در اختيار بود.

 پنجعلي درباره اين شائبه که به دليل انتخاب وزير ورزش به علي دايي فقط 12 ساعت زمان داده شد تا به پيشنهاد کميته فني پاسخ بدهد، گفت:‌ اصلا چنين چيزي نيست. من خودم نمي‌دانستم که امروز قرار است وزير ورزش معرفي شود و به اين چيزها فکر نمي‌کردم. اگر 12 ساعت فرصت داديم به اين دليل بود که مدام با دايي در تماس بوديم و نمي‌‌خواستيم حاشيه بيشتري وارد شود.

 عضو کميته فني پرسپوليس درباره اينکه با وجودي که دايي بيش از انتخاب سرمربي تيم مبلغ قرارداد خود را بخشيد تا نشان دهد دوست دارد در پرسپوليس کار کند چرا کميته فني بار ديگر به دنبال نظر وي نسبت به اين پيشنهاد بود، اظهار داشت: ما مي‌خواستيم دايي پاسخ صريح‌تر و شفاف‌تري به ما بدهد. مي‌دانستيم همه منتظر نهايي شدن اين تصميم هستند. انتخاب ما کاملا ارزيابي شده است و بين گزينه‌ها علي دايي را در اين شرايط اصلح‌تر ديديم. قلبا دوست داشتيم که ايشان باشند. دنبال سياسي کاري نبوديم و منافع باشگاه را در نظر گرفتيم.

پنجعلي خاطرنشان کرد: آقاي کاشاني کوچکترين نظري در مورد گزينه‌ها ندادند و وقتي متوجه شدند انتخاب کميته فني علي دايي است، گفت خيلي خوشحالم چرا که ابهاماتي وجود داشت که با اين انتخاب برطرف مي‌شود.

 

دیدگاه‌ها