کد خبر : 46112 | 21 خرداد 1390 ساعت 14:18 | 926 بازدید | 0 دیدگاه

محدودیت های جدید مالی در باشگاه های فوتبال انگلیس

باشگاه های فوتبال انگلیس سرانجام موافقت خود را برای اجرای محدودیت های مالی و سهمیه بندی بازیکنان که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) مقرر کرده است، اعلام کردند.

محدودیت های جدید مالی در باشگاه های فوتبال انگلیس

     به گزارش منابع خبري، سازمان ليگ فوتبال انگليس اعلام کرده است، 72 باشگاه خارج از ليگ برتر موافقت کرده اند که هزينه هايشان بيشتر از درآمدشان نباشد.
بدين ترتيب از اين پس باشگاه هايي به اين تعهدات پايبند نباشند، در اولين قدم از شرکت در بازار نقل و انتقالات محروم خواهد شد و بعد از آن ممکن است کسر امتياز شوند.
''گرگ کلارک'' رييس سازمان ليگ فوتبال انگليس، اين اقدام را گام مهمي در فوتبال حرفه اي توصيف کرد و گفت: کارهاي زياد ديگري بايد انجام شود، اما از اين اقدام و توجه باشگاه ها به آن استقبال مي کنم.
باشگاه هاي حاضر در مسابقات قهرماني باشگاه هاي انگليس که پايين تر از ليگ برتر هستند، بايد از مسابقات فصل 13/2012 سيستم جديد را اجرا کنند.
باشگاه هاي ليگ دسته يک انگليس نيز موافقت کرده اند از فصل آينده بخش مشخصي از درآمد خود را به دستمزد بازيکنان اختصاص بدهند.
اما ليگ دسته دوم انگليس پيش از اين، قانوني را تصويب کرده بود که بر اساس آن 60 درصد از درآمد باشگاه صرف دستمزد بازيکنان مي شد. البته اين نسبت نيز به 55 درصد کاهش خواهد يافت. 
 

دیدگاه‌ها